Gravatar

#10561 NightHawk 14 år siden

Benway (10558) skrev:
Awesome. :)

Jep, jeg glæder mig også rigtig meget til endelig at få set de tre film. Det tog godt nok også usædvanlig lang tid for Amazon at få det sendt af sted. Men nu er det her og boxen er, som du også skrev sidst, super flot designet. :)

Ang. "Drive" soundtracket så er jeg helt vild med den labre 80'er retro synthpop lyd, der er blevet skabt. Og de 4 sange som er med på albummet er ren magi at sidde og lytte til. :)

elwood (10559) skrev:
Nice håber blot ikke du blir generet af de problemer R2 udgaven har, gætter på det er den du har bestilt.

The Wire, spring til #76 så undgår du spoilers'ne

Det er R2 udgaven jeg har købt, så det lyder jo ikke lige så fedt igen. Må lige prøve at få tjekket det efter en af de kommende dage.

elwood (10559) skrev:
Men tillykke med ja verdens bedste serie!

Tak! :) Ja, det bliver fedt at få taget hul på serien. Så må tiden jo vise, om den kan snige sig ind på min top 10. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10562 evermind 14 år siden

Fra BBBB:

Four Lions
Strings
Vexille

Fra min homeboi Bjarke:

Hell Ride
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10563 Bobby Singer 14 år siden

Sanjo (10548) skrev:
Hvad står BBBB for?

Børges Berømte Burger Biks!
Idjit
Gravatar

#10564 Kruse 14 år siden

Sanjo (10548) skrev:
Hvad står BBBB for?

Birgers Berygtede Brændfarlige Bøvser!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10565 Bobby Singer 14 år siden

NightHawk (10561) skrev:
Det er R2 udgaven jeg har købt, så det lyder jo ikke lige så fedt igen. Må lige prøve at få tjekket det efter en af de kommende dage.

elwood (10559) skrev:
Men tillykke med ja verdens bedste serie!

Tak! :) Ja, det bliver fedt at få taget hul på serien. Så må tiden jo vise, om den kan snige sig ind på min top 10. :)

Det er kun første sæson pågældende problem er tilstede, resten af sæsonerne ser helt okay ud, i hvert op til fjerde sæson som jeg er i gang med lige nu.

Det er et mindre problem der er med alle region 2, samt 4, mener jeg vist også at have læst, udgivelserne. Det eneste udgivelse hvor det ikke er tilstede er den amerikanske. Men resten af sæsonerne ser altså upåklagelige ud, så det generer ikke mig så meget, som det gjorde i starten.
Idjit
Gravatar

#10566 misuma 14 år siden

Den sidste POTC, ved ikke hvorfor jeg ejer den fulde serie nu. Den har egentlig aldrig sagt mig det helt store. Hmm.

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10567 sluppermand 14 år siden

Fra El-giganten's hjemmeside
Et stk. Playstation 3, plus spillet Mass Effect 2

Så skal der for alvor flygtes fra virkeligheden :)
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#10568 Collateral 14 år siden

Til anmeldelse (BDer):
"Mine eftermiddage med Margueritte"
"Caged"
"Dear Mr. Gacy"
"Enter the Void"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10569 Sweetiebellefan 14 år siden

Fra Brugsen:

Marmaduke
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10570 elwood 14 år siden

Har som sagt kun læst om det, da det blev bragt på banen, har selv Reg. 1 udgave af boksen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: