Nej, jeg er temmelig sikker på at det var en gave. Den var ihvertfald pakket ind. Men til gengæld er der på dvd'en vist en featurette om hvordan man pimper sin bil op... gansta style! Nu har jeg godt nok ikke nogen bil, men mon ikke man kan bruge nogle af de samme metoder til sin cykel?
Det hedder bogen ellers, den er baseret på - så det er vel ikke helt tosset? Ellers skulle man jo kalde den 'omrkivning' eller etellerandet andet fjollet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Beyond Re-Animator Cube Le Dernier combat Evil Dead 2 From Beyond Ghoulies 2 Hellbreeder M - eine Stadt Sucht einen Mörder Pacte des loups, Le (Brotherhood of the Wolves) Shadow of the Vampire Trancers 2 Kids Return Quiet Family Yesterday
500kr ialt
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#96 Som #95 siger, så er "Adaptation" da en fin titel :-) Jeg er bare mere til originale titler, men hvordan kommer du frem til "omrkivning"?? Jeg kan ikke engang udtale det.
#91 Corgan 21 år siden
Nej, jeg er temmelig sikker på at det var en gave. Den var ihvertfald pakket ind.
Men til gengæld er der på dvd'en vist en featurette om hvordan man pimper sin bil op... gansta style! Nu har jeg godt nok ikke nogen bil, men mon ikke man kan bruge nogle af de samme metoder til sin cykel?
;-)
#92 Yoda 21 år siden
"Slash" 29,-
"Dark Water" 39,-
"Halloween Resurrection" 29,-
Alle fra Moby Disc
#93 Thorsby 21 år siden
#94 Thorsby 21 år siden
#95 Yoda 21 år siden
#96 El vez 21 år siden
#97 lagoni 21 år siden
#98 filmz-female cenobite 21 år siden
Beyond Re-Animator
Cube
Le Dernier combat
Evil Dead 2
From Beyond
Ghoulies 2
Hellbreeder
M - eine Stadt Sucht einen Mörder
Pacte des loups, Le (Brotherhood of the Wolves)
Shadow of the Vampire
Trancers 2
Kids Return
Quiet Family
Yesterday
500kr ialt
No tears, please. It's a waste of good suffering
#99 Thorsby 21 år siden
#100 ks 21 år siden