Hvad går det der voucher ud på? (Jeg skulle mene det er et gavekort, men flere bruger det..) Jeg forstår bare ikke helt hvad der sker? Er det en form for rabat?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, det er egentlig et gavekort/værdibevis, som de her i Axels tilfælde giver i stedet for rabat (nok for at folk til at købe 3). Ved Axel bliver beløbet vist bare fratrukket næste køb.
Jeg bruger det nogle gange hos cd-wow, hvor de udsteder koder (kan findes på www.dvdbargain.net) man så kan indtaste ved checkout og få fx £1 i rabat.
Håber det hjalp.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#113 Correctomundo, jeg fik engang en på omkring 25 kr eller noget i den stil...den ligger i varekurven som en lille check og bliver så trukket fra ved næste køb.
#108 - ja, som de andre skriver, så er det fra axels 3-gir-rabat tilbud. Bestilte fredag aften og fik dem i morges - axel har aldrig skuffet mig på det punkt!
I går lå der en pakke fra SF-film på posthuset til mig havde ingen ide om hvad det var.
det viste sig at være 2 fribilletter til "Kingdom of Heaven" og en t-shirt fra samme film. havde åbenbart vundet en konkurrance i Urban, så havde ellers ingen planer om at se den i biffen..........
#111 cyberzed 20 år siden
Atlantis - The Lost Empire
Finding Nemo
Who Framed Roger Rabbit
A Bug's Life
Incredibles
98 and counting...jeg skal snart konfirmeres herinde :)
#112 davenport 20 år siden
Jeg forstår bare ikke helt hvad der sker?
Er det en form for rabat?
#113 lagoni 20 år siden
Jeg bruger det nogle gange hos cd-wow, hvor de udsteder koder (kan findes på www.dvdbargain.net) man så kan indtaste ved checkout og få fx £1 i rabat.
Håber det hjalp.
#114 cyberzed 20 år siden
#115 JannikAnd 20 år siden
#116 McPeter 20 år siden
#117 filmz-Wacker 20 år siden
12 Monkeys
http://www.samarit.dk
#118 El vez 20 år siden
Ocean's Eleven + Ocean's Twelve double pack, R3 (11 pund)
Fra Axel:
Leaving Las Vegas, R1 (70kr)
#119 20 år siden
#120 aknot 20 år siden
havde ingen ide om hvad det var.
det viste sig at være 2 fribilletter til "Kingdom of Heaven" og en t-shirt fra samme film.
havde åbenbart vundet en konkurrance i Urban, så havde ellers ingen planer om at se den i biffen..........