Takker, jep den skulle have en chance for at være pengene værd :) det ender sikkert med at blive en god tømmermænds film imorgen, efter som jeg skal til personale fest i aften :/
#101 Ang. Swimming Pool så ved jeg ikke, hvornår jeg får den set, men jeg skal da nok prøve at huske det, når jeg når så langt ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fra yesasia: Jam Films Seishun Zankoku Monogatari (Cruel Story of Youth) Kinpatsu no Sôgen Gion Bayashi Oyûsama Shurayuki hime (Lady Snowblood) Zatôichi Monogatari Ukigusa (Floating Weeds)
Alle sammen på VCD. De fem sidste uden undertekster.
Kæmpe tillykke med Ukigusa! Ozu længe leve! Men nu hvor vi er ved snakken kan du måske forklare mig forskellen på Ukigusa (Floating Weeds, 1959) og Ukigusa monogatari (A Story of Floating Weeds, 1934)?
På IMDb har de samme cover, og de er begge instrueret af Ozu.
#121 lyspunkt 20 år siden
Tillykke med det. Så stiger fredagshumøret. Med en fribillet i håndet er Kingdom of Heaven da vel pengene værd.
#122 aknot 20 år siden
Takker, jep den skulle have en chance for at være pengene værd :)
det ender sikkert med at blive en god tømmermænds film imorgen, efter som jeg skal til personale fest i aften :/
#123 filmz-sparrowed 20 år siden
#124 filmz-Loft 20 år siden
#125 filmz-yoshimura 20 år siden
#126 mr gaijin 20 år siden
Jam Films
Seishun Zankoku Monogatari (Cruel Story of Youth)
Kinpatsu no Sôgen
Gion Bayashi
Oyûsama
Shurayuki hime (Lady Snowblood)
Zatôichi Monogatari
Ukigusa (Floating Weeds)
Alle sammen på VCD. De fem sidste uden undertekster.
#127 JannikAnd 20 år siden
Kæmpe tillykke med Ukigusa! Ozu længe leve! Men nu hvor vi er ved snakken kan du måske forklare mig forskellen på Ukigusa (Floating Weeds, 1959) og Ukigusa monogatari (A Story of Floating Weeds, 1934)?
På IMDb har de samme cover, og de er begge instrueret af Ozu.
#128 filmz-Kadann 20 år siden
#129 Scherlund 20 år siden
#130 filmz-Kadann 20 år siden
Rigtige.. testede dem lige for at være sikker, da du havde gjort mig opmærksom på problemet. :)