#52 Købt den på DVDPacific til 65$. Det er den eneste version af Sopranos sæson 1 jeg kender i både Widescreen og med DD 5.1. lyd. Desværre er der INGEN engelske subtitles på!!! Der er closed captions på og ifølge min brugsanvisning, indeholder min DVD afspiller Denon 2900 en closed caption dekoder, men jeg har ikke fundet ud af den endnu.
Well, kan godt leve med det. R2 serien bliver først DD 5.1 fra sæson 3.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hahaha :D Det er så erkendt, jeg men når man ikke har tid til at komme ind omkring centrum, men kunne være i den del hvor man arbejder og bor, så må man tage hvad man kommer i nærheden af :)
#64 tro mig ;) vi har masser af de gode tilbud, når vi får en fona2k herovre, kan det vist ikke blive meget bedre ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#61 20 år siden
#62 JannikAnd 20 år siden
Er det ikke kun i Fona 2000 på Strødet? - herskegut bor i Århus...
#63 nakalay 20 år siden
#64 20 år siden
#65 filmz-Bruce 20 år siden
Well, kan godt leve med det. R2 serien bliver først DD 5.1 fra sæson 3.
#66 nakalay 20 år siden
#67 El vez 20 år siden
Picture format:
1.78:1 Anamorphic PAL
Soundtrack(s):
English Dolby Digital 5.1
Og endda, Subtitles:
Dutch, English, French, Finnish, Norwegian, Romanian and Swedish
#68 20 år siden
#69 dyg 20 år siden
#70 filmz-herskegut 20 år siden
Det er så erkendt, jeg men når man ikke har tid til at komme ind omkring centrum, men kunne være i den del hvor man arbejder og bor, så må man tage hvad man kommer i nærheden af :)
#64 tro mig ;) vi har masser af de gode tilbud, når vi får en fona2k herovre, kan det vist ikke blive meget bedre ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.