Jeg var ikke imponeret. Faktisk kedede jeg mig bravt det meste af filmen igennem. Det bliver aldrig rigtig spændende og Blueberry er lidt for vag i det, så man egentlig mest holder med skurkene.
Dertil kommer ½ time til 45 minutters sammenlagt syretrip cgi effekt show, der sagtens kunne være klippet noget af i en 2+ timers film.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#158 - Lækkert. Hvis du gider, må du gerne lige skrive et ord om filmen, engang når du har fået den set. Efter at have set at Choi Min-sik er med er jeg selv blevet ret interesseret i filmen.
#151 filmz-ataris 20 år siden
#152 davenport 20 år siden
#153 Yoda 20 år siden
"Exorcist: The Beginning" til 40,-
"The Simpsons - Season 4" digipack til 194,-
"The Simpsons - Season 5" keepcase til 199,-
#154 filmz-sparrowed 20 år siden
Fik så disse istedet
Darkness: Lena Olin
The Gunrunner: Kevin Costner
#155 Zelle 20 år siden
Jaws - 30th anniversary edition R1
#156 Spanner 20 år siden
Jeg var ikke imponeret. Faktisk kedede jeg mig bravt det meste af filmen igennem. Det bliver aldrig rigtig spændende og Blueberry er lidt for vag i det, så man egentlig mest holder med skurkene.
Dertil kommer ½ time til 45 minutters sammenlagt syretrip cgi effekt show, der sagtens kunne være klippet noget af i en 2+ timers film.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#157 El vez 20 år siden
#158 filmz-yoshimura 20 år siden
#159 filmz-ataris 20 år siden
#160 filmz-ataris 20 år siden
Et stykke VISA/Dankort :)