#140 Så mangler du jo kun Perfect Blue for at have alle Satoshi Kons film. El Vez' og min tre pack er forresten sendt i dag, så det kan ikke vare længe inden din også bliver sendt.
Riget I+II Blueberry Lawrence of Arabia Fargo Irreversible Close Encounters of the Third Kind Robin Hood: Men in Tights Taxi Driver X-Men 2 Pitch Black Scarface Stand By Me
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#145: Kan du ikke skrive lidt om Blueberry når du har fået den set? Jeg har overvejet at tjekke den ud men imdb ratingen har indtil videre holdt mig fra det..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#147 Jeg synes egentlig, Blueberry er en udmærket film. Den vil dog bestemt ikke falde i alles smag, da den er anderledes end både tegneserien og westerns i almindelighed. Billedsproget er for en vis del præget af et syret kaktustrip; en idé, som oprindeligt var tænkt til tegneserien, men som Jean Giraud (eller var det forlaget) vist konkluderede var lige flippet nok. Det vil nok være en god idé at se den, før du køber...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
The quiet family er gratis, da man ved køb af 3 koreanske dvd'er kan få en gratis hk-dvd
Jeg fik også to japanske bøger fra yesasia: Kill Bill & Tarantino Movie Insider (Japan Version) $7.99 Kill Bill Vol.2 & Tarantino Movie Insider (Japan Version) $5.99
Da der hverken kom fragt eller told og jeg havde en $5-coupon kom det kun til at koste $71.95
#141 Scherlund 20 år siden
#142 filmz-Kadann 20 år siden
Min er også blevet sendt i dag, så jeg glæder mig :)
#143 DarkLight 20 år siden
#144 mr gaijin 20 år siden
Barbarella R2UK
Ed Wood R2UK
Fra Play:
Pillow Book R2UK
#145 Spanner 20 år siden
Riget I+II
Blueberry
Lawrence of Arabia
Fargo
Irreversible
Close Encounters of the Third Kind
Robin Hood: Men in Tights
Taxi Driver
X-Men 2
Pitch Black
Scarface
Stand By Me
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#146 JannikAnd 20 år siden
Ja, forførelsen er uundgåelig. :)
#147 El vez 20 år siden
#145: Kan du ikke skrive lidt om Blueberry når du har fået den set? Jeg har overvejet at tjekke den ud men imdb ratingen har indtil videre holdt mig fra det..
#148 evermind 20 år siden
Jeg synes egentlig, Blueberry er en udmærket film. Den vil dog bestemt ikke falde i alles smag, da den er anderledes end både tegneserien og westerns i almindelighed. Billedsproget er for en vis del præget af et syret kaktustrip; en idé, som oprindeligt var tænkt til tegneserien, men som Jean Giraud (eller var det forlaget) vist konkluderede var lige flippet nok. Det vil nok være en god idé at se den, før du køber...
#149 filmz-ataris 20 år siden
Take care of my cat (med den yndige Bae Doo-na) - $24.99
Failan Special Edition DTS (med Choi Min-sik og kinesiske Cecilia Cheung) - $14.99
Sympathy for Mr. Vengeance SE (med So Kang-ho, Shin Ha-kyun og Bae Doo-na) - $22.99
The Quiet Family ~ Promotion (med Choi Min-sik og So Kang-ho) - $0.00
The quiet family er gratis, da man ved køb af 3 koreanske dvd'er kan få en gratis hk-dvd
Jeg fik også to japanske bøger fra yesasia:
Kill Bill & Tarantino Movie Insider (Japan Version) $7.99
Kill Bill Vol.2 & Tarantino Movie Insider (Japan Version) $5.99
Da der hverken kom fragt eller told og jeg havde en $5-coupon kom det kun til at koste $71.95
#150 davenport 20 år siden
http://english.donga.com/data/20050331/photo/20050...