Jeg har ferie fra i eftermiddag, men skal bruge begge uger på at lave zombiefilm, så meget afslapning bliver der næppe. Faktisk er jeg ret stresset over det p.t.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Min ferie er allerede i fuld gang og senere i dag tager jeg op i de gamles sommerhus, hvor jeg skal stopfodres, fordi jeg åbenbart ikke er fedladen nok...er lidt bekymret for om de har planer om at æde mig.
Lørdag tager de hjem igen også har jeg huset for selv i uges tid. Stilheden bliver dog kortvarrig, da en flok af mine venner kommer derop og hærger. Så den står på grill, vin, øl, film og diablo 2 i lange baner den næste uges tid. Herligt.
Fredag: weekend fra arbejdet engang i eftermiddag, derefter shopping til mit store projekt (se lørdag), indkøb af skægtrimmer så jeg kan få trimmet det der er kommet efter mine 4 uger uden barbering, aften = afslapning med at se Gods and Generals, og måske et par afsnit af sæson 5 af The Deadliest Catch.
Lørdag: GTD projekt start...alt skal ordnes og under kontrol, aften skal gå på restaurant med de gamle og en af mine kusiner.
Søndag: GTD projekt fortsat, hvis der er tid i overskud så står den på et par timer med PS3'en og aftenen slutter nok med et par timers WoW.
#26 Jeg skal først lige igang med det før jeg vælger software til det...kører low-tech metode her i starten til jeg har helt overblik. Derefter bliver det noget med en lille A5 størrelse mappe til mine actions, dog med supplement af min kalender. Jeg har lidt en plan om at det er bedre at lære metoden low-tech først.
Jeg fandt på et tidspunkt et fantastisk 5 minutters klip med David Allen, hvor han godt opsumerede hvad det handlede om. Nu kan jeg self. ikke finde det længere...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#21 DarkLight 16 år siden
#22 gi-jones 16 år siden
#23 inflector 16 år siden
Lørdag tager de hjem igen også har jeg huset for selv i uges tid. Stilheden bliver dog kortvarrig, da en flok af mine venner kommer derop og hærger. Så den står på grill, vin, øl, film og diablo 2 i lange baner den næste uges tid. Herligt.
#24 cyberzed 16 år siden
Lørdag: GTD projekt start...alt skal ordnes og under kontrol, aften skal gå på restaurant med de gamle og en af mine kusiner.
Søndag: GTD projekt fortsat, hvis der er tid i overskud så står den på et par timer med PS3'en og aftenen slutter nok med et par timers WoW.
#25 p0lsefeeN 16 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#26 DarkLight 16 år siden
#27 cyberzed 16 år siden
#28 DarkLight 16 år siden
#29 cyberzed 16 år siden
#30 DarkLight 16 år siden