Gravatar

#91 filmz-yoshimura 16 år siden

:oD

Hmm, jeg havde vist oprindeligt skrevet noget i retning af: Der er sukker i ALT, selv i ketchup etc etc. Skulle nok have været lidt mere omhyggelig med at slette den sætning ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#92 inflector 16 år siden

#88 Så mange kalorier er der nu ikke i, så vidt jeg kan se i de kalorietabeller jeg har fundet indeholder en banan omkring 85, mens et æble indeholder 51 per 100g. Tilgengæld synes jeg personligt at der er mere mad i en banan og at den mætter langt bedre end et æble. Desuden er det lettere at finde bananer man gider spise, hvor mange melede æbler jeg har kylet i min tid har jeg ikke tal på.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#93 HonoDelLoce 16 år siden

Exactly ! Føøøøj, hvor er melede æbler ualmindelig onde at få i munden :D

Næææh, nogle friske lyse-grønne æbler med bid i ! Mmmhm.. Desværre bare svære at finde på denne årstid ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#94 Skeloboy 16 år siden

#92 - altså, med mange kalorier mente jeg også ift andet frugt:)
Gravatar

#95 inflector 16 år siden

#93 ja det er helt vildt så nedtur det er at få i munden.... For tiden holder jeg mig til pærer, bananer og vindruer. Druer er næsten lige så godt som slik.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#96 Skeloboy 16 år siden

#95 - hehe...prøv at fryse druerne ned, det er nok bedst om sommeren, menså bliver de helt sorbet-agtige:)
Gravatar

#97 Highland Park 16 år siden

Jeg kan desværre ikke huske hvor (formentlig i Politiken), men her for nyligt læste jeg, at bananer slet ikke feder i lige så høj grad, som man hidtil har antaget, og at man sagtens kan spise 2-3 stykker om dagen uden at tage skade af det. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#98 HonoDelLoce 16 år siden

You and me are two of a kind - fruit-wise, that is !:D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#99 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg KAN ikke klare mig uden sukker. Jeg vil heller ikke :) Min kur er bedre madvaner i hverdagen og træning og derudover spise, hvad jeg har lyst til. 2 kg ned på første uge.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#100 DarkLight 16 år siden

#99, personligt synes jeg at træning hver dag kommer til at fylde alt for meget i min hverdag, og den kommer næsten ikke til at handle om andet.
Problemet er også, at hvis man starter intensiv op, så er risikoen for at blive træt og helt stoppe meget større.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: