Gravatar

#81 DarkLight 16 år siden

yoshimura (79) skrev:
Der er ketchup i ALT

LOOL
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#82 DarkLight 16 år siden

Sund slik der virker:

Ristede kikærter
gulerodsstave med dip.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#83 Skeloboy 16 år siden

#77 - jeg bruger næsten aldrig sukker...jeg spiser ikke engang særlig sukkerholdigt mad, med undtagelsen af ketchup, og kunne da være jeg skulle begynde at købe sukkerfri der...til morgenmad spiser jeg sukkerfri yoghurt med rosiner som det søde...

Men det handler jo bare om viljestyrke i sidste ende:)
Gravatar

#84 dyg 16 år siden

#79 - Jeg synes nok at min banan smagte lidt af ketchup.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#85 Spanner 16 år siden

nayze (84) skrev:
#79 - Jeg synes nok at min banan smagte lidt af ketchup.

...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#86 DarkLight 16 år siden

Apropos banan. Hvad er dealen?
Nogle siger det er kagecreme iklædt frugt. Andre siger det er sundt nok, hvis det spises på de rigtige tidspunkter?
Gravatar

#87 Spanner 16 år siden

Gravatar

#88 Skeloboy 16 år siden

Banan er sundt, men der er mange kalorier i. Men som med alt frugt, så er der rigtig mange gode vitaminer og alt muligt andet i
Gravatar

#89 Spanner 16 år siden

Banan diæt tørlægger Japan for bananer:

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1850...
Gravatar

#90 HonoDelLoce 16 år siden

Sådan som jeg har forstået det, er så er bananer super-godt at spise først og midt på dagen, knap så godt sidst på dagen :) - alt efter hvordan ens dag er indrettet, selvfølgelig ! :D

Det er noget med et højt indhold af natursukker, som giver masser af energi på den gode måde først og midt på dagen - men om aftenen, hvor man slapper af, er det knap så godt, da det så kan have samme bivirkninger som "almindeligt" sukker..

Det skal dog siges, at dette fik jeg at vide af en, som på ingen måde er diætist, men til gengæld er ved at uddanne sig inden for noget frugt-avl-landbrugs-noget :D

MHT til sukker i dagligdagen, så dækker jeg lige nøjagtig behovet med bananer ud fra ovenstående tese.. Jeg spiser havregryn om morgenen med banan i (eller rosiner, hvis jeg har glemt at købe banan :D), undlader sukker i kaffen (på nær den første kop om morgenen - det er en synd jeg har valgt at give mig selv lov til :D) ..

Udover det spiser jeg slet ikke ketchup (og har jeg ikke gjort siden jeg var 10 eller noget :D hader tomat og alt med smagen deraf :D).. Kager holder jeg fra, på nær ved højtider :) - et enkelt stykke til en familiefødselsdag skal der s'gu være plads til - vi er jo kun mennesker :) Hvis jeg har trang til noget sødt - det sker jo - i hverdagen, så napper jeg lidt grøn peber .. Det er helt super ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: