#100 - Jeg er helt enig. Sidste gang jeg forsøgte at komme i gang overdrev jeg det, og kørte helt død efter kort tid. Nu går jeg i motionscenter 3 gange og spiller squash en enkelt gang eller to om ugen.
Når jeg her om 3 uger flytter, så vil jeg måske til at gå i center lidt oftere, da der ligger både fitnessdk og motion & trivsel indenfor en 300m radius, hvilket uden tvivl gør det nemmere at komme afsted. Ellers har jeg som sagt overvejet at købe en X-trainer, hvilket også vil betyde stor sandsynlighed for hyppigere træning.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#102 - Squash er virkeligt også sjovt. En fantastisk sport, der på samme tid er umådeligt hårdt (især når man er begynder, og ikke helt har placeringsevnerne i orden).
#100 Jeg startede med at træne tre gange om ugen. Jeg er heldigvis så priviligeret, at jeg arbejder hjemme, og derfor bare kan snuppe en tur på crosstraineren inden kontortid.
Efter en måneds tid valgte jeg dog at skrue op for blusset og tager nu 40-45 minutters træning om morgenen alle hverdage og restituerer i weekenden. Det fungerer rigtig godt for mig, især efter jeg er begyndt at bruge madlog.dk, hvor jeg kan se, hvor meget mere mad jeg kan spise med den ekstra træning. Det kan helt bestemt anbefales (www.madlog.dk).
Jeg har indtil videre tabt 3 kilo og er kun ½ kilo fra mit første delmål (75 kilo). Derfra er der kun 3 kilo til mit egentlige mål på 72 kilo og dernæst sølle 2 kilo til idel lykke :o)
You can do it!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er så heldig, at mit arbejde har 6 squash medlemsskaber, som man kan benytte for 200kr pr halve år. Det er næsten altid muligt at hapse et medlemsnummer og booke en bane, og samtidigt har vi en intern udfordringsliste, så modspillere kan man også finde.
Ja det lyder fedt. Jeg er selv begyndt at spille squash lige efter jul og det er virkelig underholdende. Det er dog en lidt bekostelig affære, hvis man vil spille flere gange om ugen.
Her er de priser jeg har fundet i og omkring København:
Nørrebrohallen: 400kr for 10x1 time klippekort mandag til fredag 10-14 600kr for 10x1 time klippekort i alle tidsrum 90kr for 1 time - Normalpris
Fitnessdk: 80kr for 1 time
Svanemøllehallen: 600kr for 10x1 time klippekort mandag til fredag 8-16 850kr for 10x1 time klippekort i alle tidsrum 90kr for 1 time - Normalpris
Grøndal Centeret 900kr for 10x1 time klippekort i alle tidsrum 95kr for 1 time - Normalpris
Hvis der er nogen, der har nogen tilføjelser må I meget gerne skrive.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Apropos sukker i daglige fødevarer: Vi elsker kunstigt sødet kylling Artiklen er snart halvandet år gammel, men problemet er ikke blevet mindre aktuelt med tiden.
Jeg får helt lyst til at styrte ud og købe en økologisk kylling med original, usødet og usaltet smag. :)
#101 dyg 16 år siden
Når jeg her om 3 uger flytter, så vil jeg måske til at gå i center lidt oftere, da der ligger både fitnessdk og motion & trivsel indenfor en 300m radius, hvilket uden tvivl gør det nemmere at komme afsted. Ellers har jeg som sagt overvejet at købe en X-trainer, hvilket også vil betyde stor sandsynlighed for hyppigere træning.
#102 filmz-Bruce 16 år siden
#103 dyg 16 år siden
#104 filmz-yoshimura 16 år siden
Efter en måneds tid valgte jeg dog at skrue op for blusset og tager nu 40-45 minutters træning om morgenen alle hverdage og restituerer i weekenden. Det fungerer rigtig godt for mig, især efter jeg er begyndt at bruge madlog.dk, hvor jeg kan se, hvor meget mere mad jeg kan spise med den ekstra træning. Det kan helt bestemt anbefales (www.madlog.dk).
Jeg har indtil videre tabt 3 kilo og er kun ½ kilo fra mit første delmål (75 kilo). Derfra er der kun 3 kilo til mit egentlige mål på 72 kilo og dernæst sølle 2 kilo til idel lykke :o)
You can do it!
#105 filmz-Bruce 16 år siden
#106 inflector 16 år siden
#107 dyg 16 år siden
#108 inflector 16 år siden
#109 Spanner 16 år siden
Her er de priser jeg har fundet i og omkring København:
Nørrebrohallen:
400kr for 10x1 time klippekort mandag til fredag 10-14
600kr for 10x1 time klippekort i alle tidsrum
90kr for 1 time - Normalpris
Fitnessdk:
80kr for 1 time
Svanemøllehallen:
600kr for 10x1 time klippekort mandag til fredag 8-16
850kr for 10x1 time klippekort i alle tidsrum
90kr for 1 time - Normalpris
Grøndal Centeret
900kr for 10x1 time klippekort i alle tidsrum
95kr for 1 time - Normalpris
Hvis der er nogen, der har nogen tilføjelser må I meget gerne skrive.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#110 Highland Park 16 år siden
Vi elsker kunstigt sødet kylling
Artiklen er snart halvandet år gammel, men problemet er ikke blevet mindre aktuelt med tiden.
Jeg får helt lyst til at styrte ud og købe en økologisk kylling med original, usødet og usaltet smag. :)