Gravatar

#121 HonoDelLoce 16 år siden

Hehe.. De 12km er s'gu heller ikke noget jeg regner med skulle være ritualet :D Jeg har en rute der er et sted imellem 8 og 9km, som jeg regner med.. Men når jeg så havde løbet den korte rute først, så løber det jo op det skidt :)

Men - er skam også selv helt overraskende glad for at det overhovedet lod sig gøre :) Jeg husker med gru tilbage på ungdomsskole-tiden, hvor jeg gik de sidste 2,5km i et 3km-løb :) Fede dreng ! :D

Ville da nærmest ønske jeg ku lide mørk chokolade, så meget som du taler for det ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#122 dyg 16 år siden

12km?!? Geez! Det gad jeg godt kunne.

Jeg har selv smidt omkring 15kg, men er stadigvæk en tung dreng på 104kg.

Hvad løb angår, så kan jeg indtil videre løbe ca. 2.1km på en cooper test. Men hvad "langdistanceløb" angår, så er jeg ikke for god til at spare på resourserne og derfor kører jeg ret hurtigt træt.

Nu er jeg lige flyttet hen til den dejlige Brabrand-sti i Århus, hvor jeg helt sikkert skal til at løbe nogle gode ture i naturen fremfor på løbebånd.

I aften besøger jeg Motion & Trivsel centeret i Århus, der ligger 300m fra min nye lejlighed. Det er meget billigere end FitnessDK, men så vidt jeg ved er fasciliteterne heller ikke i top. Erfaringer med dette center vil jeg meget gerne høre om!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#123 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg er skam også selv en tung dreng på 101 :) Men 1,1 kg mere, så er jeg ikke længere i 0,1t-klubben :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#124 Syndrome 16 år siden

Hellow!

Nu tænkte jeg, at det var på tide, jeg kom med lidt input til denne fine tråd på filmz - især når jeg nu har holdt øje med den et godt stykke tid! :)

Jeg har selv været i gang med noget af et vægttab.. jeg startede den 8. November 08, hvor vægten stod på 124 kg.. Hvilket selvfølgelig bare motiverede mig endnu mere til at komme i gang.. Jeg har sådan set været ret tynd i mine "unge" dage - dvs. indtil jeg skulle ud og bo for mig selv, og selv stå for maden (puha.. det er ikke sjovt, når man er virkelig rådden til at lave mad).. så der blev sjovt nok købt en masse fastfood.. og dertilhørende chips, slik og kæmpe mængder cola.. Anyways.. Det endte som vægten ovenover kan bekræfte, ikke som nogen succes, og jeg begynde derfor på en "kur"..

Min strategi var fra starten at spise sundere (tadaa!) - skifte evt. cola ud med light produkter, og ellers motionere en helvedes masse.. og jeg kører stort set med samme plan i dag.. må dog siges at være blevet en del nemmere.. Især med motionen (for fuck sake, det var hårdt den første uge..) Det med grøntsager, var bestemt heller ikke nogen favorit inden jeg startede.. men nu er jeg sgu begyndt at kunne lide skidtet..

Og.. her til aften besluttede jeg mig så for at tage et billede - for at kunne sammenligne med et billede fra dagen jeg startede.. og jeg må sige, jeg selv blev lidt overrasket over resultatet.. Billedet kan ses her:

http://syndrome.dk/30kg.jpg

Som der står skrevet, rundede jeg i morges 30 kg - tabt.. (min vægt står på 93,7 i øjeblikket).. så lige i skrivende stund, er jeg en happy dolphin! :)

Og det var så alt fra mig!.. :)
danielbloch.dk
Gravatar

#125 HonoDelLoce 16 år siden

You go girl ! (det må jeg godt kalde dig med de man-titties du rendte rundt med før ;) heldigvis er de væk nu ;) )

Det var dælme også på tide at du kom ind i kampen herinde og viste hvordan det skal gøres ! :)
Gravatar

#126 Bony 16 år siden

#124 - Tillykke. Det er sgu godt gået! Man kan også tydeligt se at der er røget et par kilo! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#127 filmz-Bruce 16 år siden

#124 Super flot gået! Ebert: Two Thumbs Up! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#128 Syndrome 16 år siden

#125 - Hehe.. thanks.. og af en eller anden mærkværdig grund, havde jeg lyst til at komme med en sviner i stedet for mit "tak".. i wonder why! :D

#126 - 127 - Grazie! :)

danielbloch.dk
Gravatar

#129 filmz-Bruce 16 år siden

Kan mærke at løb hveranden dag løb og squash et par gange igen er ved at være hårdt for ledene. Overvejer kraftigt en romaskine fra Tyskland.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#130 filmz-yoshimura 16 år siden

#129 Jeg gad i hvert fald godt have en romaskine. Er rigtig glad for min crosstrainer, men jeg ender sgu med at få sådan en splejset cykelrytteroverkrop :o)

Der må suppleres med lidt hård træning til arme og bryst.

I øvrigt er crosstraineren yderst skånsom over for ledene - der er nærmest ingen belastning på knæ og ankler, da 'skiene' går i en eliptisk bane, der sørger for, at der ikke kommer nogen stød op gennem benene, som der eksempelvis gør ved løb.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: