Gravatar

#111 HonoDelLoce 16 år siden

Der er fandme da også pumpet sukker i alt nu om dage ! :)

Jeg aner ikke hvor meget sukker der i det kylling jeg spiser, men jeg spiser meget af det :) Så overdrevet meget kan det ikke være, for jeg tager mig da ret fornuftigt :D

- Ku selvfølgelig godt være jeg ville have tabt mig endnu mere, hvis jeg bevidst havde købt usødet kylling :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#112 Highland Park 16 år siden

honodelloce (111) skrev:
Der er fandme da også pumpet sukker i alt nu om dage ! :)

Ja, og ketchup! :P
yoshimura (79) skrev:
Der er ketchup i ALT - prøv selv at tjekke varedeklerationer.

honodelloce (111) skrev:
Jeg aner ikke hvor meget sukker der i det kylling jeg spiser, men jeg spiser meget af det :)

Ja, kylling med sukker er meget vanedannende. ;)

honodelloce (111) skrev:
- Ku selvfølgelig godt være jeg ville have tabt mig endnu mere, hvis jeg bevidst havde købt usødet kylling :)

Det er aldrig godt at vide, men det er vel næppe helt utænkeligt. På den anden side er det jo heller ikke sundt at tabe sig for hurtigt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#113 filmz-yoshimura 16 år siden

Hej med jer!

Hvordan går det med vægttabsprojekterne? Håber, I ræser derudad på jeres crosstrainere, motionscykler og hvad I ellers har til rådighed :o)

Har selv haft ganske pæn succes med en kombination af Nupo kombineret med kostomlægning, madlog.dk og intens træning på min crosstrainer (40-50 minutter 5-6 gange om ugen - 2500-3000 kJ pr. gang).

Er nu kun 2-3 kilo fra at nå mit mål på 70 kilo (startede på 81,5 i december) og ser spændt frem til at veje mig på torsdag efter min ugentlige aikidotræning - vejer mig altid på den samme vægt, da jeg har erfaret, at der kan være stor forskel på, hvad sådan nogle sataner viser.

Yay! :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#114 dyg 16 år siden

Jeg er gået lidt i stå de seneste to uger grundet min flytning. Vægten har været ret stabil, så det skal nok komme, når jeg kommer i gang med at træne igen.

Jeg overvejer pt. at flytte fitness-center til en fitnessdk, der ligger 200m fra hvor jeg bor. Det vil helt sikkert øge min træningsfrekvens, men det er trods alt dobbelt så dyrt som fitness world, og om en lille måned starter baseball/softball sæsonen, hvor jeg ikke vil have tid til at træne så meget i center. Derfor har jeg lidt svært ved at retfærdiggøre en fordobling i pris overfor mig selv.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#115 HonoDelLoce 16 år siden

Her går det skam meget super.. Til trods for at det, vel nærmest med vilje, har stået stille i en uges tid på grund af en Manchester-tur, så har jeg tabt mig 14,5kg i alt nu.. Det får mig helt til at smile bare ved tanken om det ! :)

Men nøøøj, hvor bukserne hænger.. :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#116 inflector 16 år siden

#115 flot tillykke med det.

Henover de sidste 2 uger har jeg arbejdet med min kost og ikke rigtigt lavet så meget andet om. Jeg har trænet i en længere periode og det er jeg fortsat med. Der er røget lige i underkanten af 5kg indtil videre. Jeg har lang vej endnu, men det er da en start.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#117 filmz-Bruce 16 år siden

#109 Er medlem i Københavns Squash Klub, ovre ved Nyropsgade. Halvtid, så man kan spille frem til klokken 16 og igen fra 22 og i weekenden. Var på venteliste i ca. ½ år.

#115 Flot!!!

Ellers er de første 5 uger gået siden træning blev initieret og det bliver til 32 km løb om ugen og lidt squash og så en uge med 35 timers ski. Derudover er jeg begyndt at spise morgenmad (aldrig gjort før). Youghurt med müsli. Kæmpe salat til frokost og normal aftensmad. Sukker detox i 4 uger, ingen sodavand og kun vand til maden. Smidt 7 kg på en måned og er gået fra elendig form, til god form, hvor jeg kan løbe de 8 km og spurte de sidste 500 meter. Projektet var lidt en "overbevis mig selv om, at det KAN lade sig gøre" at vende 100-0 til 0-100 i samme tidsrum, hvis man giver en skalle. Resultatet er mere energi, hvilket har været nødvendigt pga. en lorte måned med fyringer og lidt for meget over hovedet med arbejde, da jeg er ene tilbage om "at lukke og slukke" på et stort projekt. Og er ikke afhængig af sukker mere. Jo mørk chokolade .... men det er også sundt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#118 inflector 16 år siden

#117 mørk chokolade er heldigvis også det bedste :=)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#119 HonoDelLoce 16 år siden

16/17

Tak :)

Det var dog utroligt, som du er glad for det mørke chokolade, bruce :D

Nu du nævner det med formen, så er jeg helt ekstatisk :D For efter at have banket formen i gang på cyklen, fandt jeg ud af i går, at løbe-formen er blevet forbedret drastisk :) Den rute, jeg har løbet nogle gange før, virkede pludselig helt.. Ja, dum :) Så efter at have løbet den fortsatte jeg ud på den rute som jeg havde sat mig som mål at kunne løbe.. Det gjorde mig da så også pænt færdig-kørt, det skal der ikke herske tvivl om.. Men det var så også noget der ligner 12km i alt, og det er jo så noget mere end der var mit mål :) Men skønt, det var det s'gu :)
Gravatar

#120 filmz-Bruce 16 år siden

#119 12 km det er sgu flot! :) Jeg kører "desværre" indenfor en grænse, så jeg uanset form, ikke løber mere end de 8 km. Det er pga. hensyn til mine led og muligheder for skader. Sidste år fik jeg to fibersprængninger, så jeg er påpasselig med ikke at presse kroppen, restituere etc. Men jeg ville sgu ønske jeg kunne klare en sådan 12 kms tur :)

Og ja mørk chokolade er jeg vild med. I nogle år spiste jeg en plade 70% chokolade om dagen. Nu er jeg nok nede på 100 gram :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: