Gravatar

#171 Steffan Rasmussen 16 år siden

#170 - He he. Du må tage en pizza til baseball i nat. Braves rules.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#172 wimmie 16 år siden

Har sat mig for at jeg skal smide 5 kg inden 1. august (det lyder ikke umiddelbart af meget men for mig der tager på af bare at gå forbi slikhylderne i Fakta, så er det ;)

Dog træner jeg ret hårdt for tiden, så måske kiloerne ikke forsvinder som sådan (fedt til muskler) - men skal i hvert fald smide dét i omkreds så ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#173 filmz-jonasgr 16 år siden

Virker det Nike kit ikke kun til Nike sko. Ellers lyder det meget sjovt, især hvis man også havde en Ipod Nano.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#174 Bony 16 år siden

#173 - Ja, skoene skal være Nike+ løbesko. Det er ikke kun Nano'en der virker sammen med Nike+. Ipod Touch skulle eftersigende fungere trådløst sammen med Nike+ senderen. Mon ikke at iPhonen så ikke også virker sammen med? Jeg har dog selv en Nano, så jeg er ikke hundrede procent sikker. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#175 filmz-jonasgr 16 år siden

Jo mon ikke. Jeg har dog ingen af delene :) Jeg har heller ikke nogle Nike+ sko :(

Jeg ville dog nok få fat i en Nano, som dækker mit behov bedst.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#176 Syndrome 16 år siden

#174 #175 - Det virker desværre ikke på en iPhone.. Så jeg løber med min nano i stedet :)

Desuden er det ikke nødvendigt med Nike+ sko.. man kan sagtens bare fastgøre senderen på sine snørrebånd.. (der findes også produkter til dette - "Marware Sportsuit Sensor" kan købes for 99 kr, og det er i princippet bare en lomme der sidder på ens snørrebånd, hvor man kan putte sensoren i.. :)
danielbloch.dk
Gravatar

#177 filmz-yoshimura 16 år siden

#176 Hmm, hvor stor en investering skal man (som minimum) ud i, hvis man vil gøre brug af sådan et Nike kit?

Jeg har hverken Nike-løbesko eller en nyere iPod, men da jeg regner med at skulle i gang med at løbe inden for ikke ret mange uger, kunne det da være interessant med sådan en løsning.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#178 elwood 16 år siden

der findes også flere typer programmer til ens mobil, hvis man har sådan en smart en, men det er da et alternativ, hvis ikke det skal være Nike.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#179 DarkLight 16 år siden

#177,
250 kr for et kit.
1099 for en 8GB Nano
100-150 for en "pung"

Jeg er desuden klar på en filmz.dk gruppe.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#180 filmz-yoshimura 16 år siden

#179 Ok, tak - er bestemt værd at overveje.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: