Gravatar

#161 Syndrome 16 år siden

Phew.. Har haft en ret hård dag - det har dog været helt selvforskyldt.. Jeg tænkte, at jeg ville se hvor meget motion jeg kunne presse ind på én dag.. Og det endte med 45 min på min crosstrainer, basketball i 1½ time, og så ud og løbe i ½ time.. Så lige pt. er jeg ret udmattet.. :)

Ellers må man sige, at jeg i øjeblikket er en del mere motiveret - dels pga vejret, men også pga. et nyindkøbt Nike+ Sports Kit, hvor man smider en ting i enden af sin iPod - og en ting i sine sko.. og så registrere den ellers "hvordan" man løber.. Man kan så efter sit løb, se på en graf - der fortæller en en masse underlige ting.. Hvor langt, og hvor hurtigt man har løbet - og en masse andet..

Men, grunden til mit indkøb, var sådan set, at min bror og jeg ville have gang i noget konkurrence - og siden jeg bor i Aalborg, og han i København, var det ikke ligefrem muligt at løbe sammen.. Så vi fandt denne metode, hvor vi så har oprettet en "challenge" på nikeplus.com, hvor vi så kan løbe lidt om kap.. hvilket egentligt er ret sjovt.. :)

Jeg tænkte så på, om der er andre her inde, der løber med Nike+? - og hvis der er nogle, så kunne det da være en idé at lave en "filmz challenge"? :)

Ellers kan jeg da lige oplyse at et Nike+ Sports Kit koster 250 kr - men det kræver selvfølgelig at man har en iPod Nano (virker kun til Nano), og i følge Nike, at man har nogle Nike+ sko - men dette kan man hurtigt snige sig uden om, ved at fastgøre den lille sensor i sine snørrebånd.. :P
danielbloch.dk
Gravatar

#162 Innocens 16 år siden

Thumps up til den sunde livsstil, der bliver praktiseret af Filmz brugere:-)

Har selv været meget fysisk aktiv og kunne i mine velmagtsdage (lige før jul) bænke 110 kg, men et brækket håndled og en mindre rygskade har sat mig gevaldigt tilbage.

Jeg har næsten ikke styrketrænet siden og har desværre også lidt mistet lysten til det, men man bliver sgu inspireret af at læse jeres indlæg - så måske er det på tide, at komme op på hesten igen (eller i det mindste træningscyklen...)
Supra Societatem Nemo
Gravatar

#163 Norrah 16 år siden

Løb halv marthon(er) for godt et halv år siden, men jeg havde lidt helbreds problemer(ukendte og kraftige smerter i maven) og er derfor gået i stå.

Løber derfor ikke pt, men er begyndt at cykle igen, dejligt.
22km til og fra arbejde.

Har været i meget bedre form end jeg er nu, er også blevet lidt kvapset, men det er ikke så galt igen. Køre da stadig fra alt og alle på min cykle.

I'll be back.

#154 Med hensyn til en "rytter"cykle, til den pris. Så kan det ikke betale sig, måske brugt.
Det du kan få i det område er, for mit vedkommende, trådt i stykker inden for et halvt år.
Brug mindst 10.000,-** Så kan du også få stel og gearing som det passer dig bedst.

**Kigger selv på noget omkring 12.000,- Hvis du bruger den hver dag, til transport, så er det hurtigt tjent ind.
Gravatar

#164 dyg 16 år siden

I søndags startede jeg en sund uge, hvor jeg har ændret mine madvaner drastisk og har holdt øje med kalorieindtaget, hvilket på en uge har resulteret i et tab på 3kg.

Det kan dog ikke overraske mig særligt meget, da jeg førhen tabte mig en smule selvom jeg spiste pizza 1-2 gange om ugen og ellers spiste nogenlunde fornuftigt.

I dag kommer jeg dog til at snyde lidt, da jeg skal på stadion, hvor man jo SKAL spise en store claus - Og ligeledes kommer jeg til at snyde i morgen, da jeg får venner på besøg til en omgang film og musik, hvor der nok skal drikkes et par øl og spises en pizza eller burger. Men fra tirsdag er det på den igen - De 100kg skal rundes i april (men med 2.4kg dertil burde det ikke være noget problem).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#165 Bony 16 år siden

Jeg har selv overvejet at købe et Nike+ kit, da jeg ved at det vil give mig motivation til at løbe noget mere. I den forbindelse, kunne det være meget fedt at lave en "Filmz-challenge". :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#166 inflector 16 år siden

Har tabt godt og vel 9kilo de sidste 6 uger og det er jeg er sådan set ret godt tilfreds med. Jeg har lavet en del om på min diæt, som nu indeholder store mængder frugt og groft brød og kylling, derudover forsøger jeg at spise mange små måltider og især min aftensmads potion har jeg skåret drastisk ned på. Jeg motionerer 3-4 gange i ugen og cykler til arbejde så godt som hver dag, med cirka 7km hver vej. Jeg har faldet i en del gange og det har for en gangs skyld ikke været et problem at komme i gang igen, selvom man har været til fest og fået usund mad og alkohol.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#167 Norrah 16 år siden

#165 Det er glimrende motivation.
Gik fra ikke at havde løbet før(ca 10 år siden sidst), til at havde løbet 120km på en uge.

Mine ben stod godt nok af efter 10 dage, noget med hvile?
Gravatar

#168 inflector 16 år siden

#167 ja det er vigtigt at sørge for at blive restitueret ordenligt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#169 Steffan Rasmussen 16 år siden

#164 - Håber du nød kampen. AaB rules!
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#170 dyg 16 år siden

#169 - ÅB var usandsynligt heldige i 2. halvleg. Første halvleg burde i dog have vundet 17-0. Men jeg røg ikke i pølse-fælden (lyder ubehageligt) og undgik at æde en stor vammelgod kaloriebombe af en grillpølse :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: