Jeg fandt lige ud af at der også er kort mulighed inde på Nike+. Så er Nokias GPS-funktion slet ikke interessant for mit vedkommende. Der vinder iPod og Nike klart for mit vedkommende. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#263 - Der er nu allerede et filmz team på nike+ - vi er dog kun 2 medlemmer ind til videre.. Så nu er jeg medlem af begge teams derinde.. Kan være vi lige skal få det koordineret, så folk ikke bliver spredt ud over det hele :)
#266 - Meget mærkeligt. Jeg søgte og søgte - endda flere gange, for netop at undgå dette. Jamen, jeg sletter bare min gruppe og springer med på DarkLights. :)
Ellers er jeg lige kommet hjem fra en dejlig løbetur. Tredje gang må være lykkens gang, for jeg klarede en 3.06 kilometers rute uden pauser, dog med meget svingende tempo. Men mit delmål med træningen, var dog at klare ruten uden stop/pauser inden ugen var gået og det lykkedes jo, så det er skønt. :)
Mit overordnede mål er at jeg skal klare 20 km på 4 uger. Det er slet ikke umuligt at jeg klarer den rent distancemæssigt, men det kræver at jeg kommer ud af døren mindst hver anden dag og ikke falder tilbage i samme gamle trommerum; "ej, jeg gider ikke i løbe dag". Det skal være slut. Indtil videre går det dog stærkt fremad og kan allerede mærke forbedringer fra dag til dag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#267 - Jeg har også haft problemer med deres søge-funktion - ved ikke helt hvad der går galt.. Jeg kunne nemlig heller ikke finde FilmzDK gruppen første gang jeg søgte.. så jeg måtte herind og finde linket.. :)
Men, well done! jeg startede ud her i starten af april, og har allerede været oppe og løbe 10 km uden pauser - det er dælme rart, at man kan mærke det går bedre og bedre for hver gang man er ude.. :)
Jeg håber på at kunne klare en 4km tur i morgen uden pauser. Det bliver første gang jeg forsøger at løbe mere end 2½km på landevej, så må det briste eller bære. Indtil nu har jeg holdt de lidt længere ture til løbebåndet, men eftersom mit mål er 5km på landevej, så må jeg hellere komme i gang med træningen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har haft træningspause i lidt over to uger nu, og det er ved at drive mig til vanvid. Først var den ene af ungerne hjemme i en uge med skoldkopper, og så har jeg været snotforkølet lige siden. Øv!
Var dog på vægten i går, og den viste heldigvis, at jeg stadig ligger på 72 kg - 2 kg fra målet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#261 davenport 16 år siden
Det kan godt være jeg ikke taber mig, men hold kæft det kører!!
#262 Bony 16 år siden
#261 - Jeg kan godt lide din slankekur. Den er måske ikke så effektiv, men den er garanteret sjovere end min. :)
#263 Bony 16 år siden
#264 davenport 16 år siden
#265 Bony 16 år siden
#266 Syndrome 16 år siden
Her er links til de 2 teams:
FilmzDK team: http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?l=teams,3448897...
Filmz.dk team: http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?l=teams,1619953...
Så vidt jeg ved blev det første team på nike+ lavet af DarkLight :)
#267 Bony 16 år siden
Ellers er jeg lige kommet hjem fra en dejlig løbetur. Tredje gang må være lykkens gang, for jeg klarede en 3.06 kilometers rute uden pauser, dog med meget svingende tempo. Men mit delmål med træningen, var dog at klare ruten uden stop/pauser inden ugen var gået og det lykkedes jo, så det er skønt. :)
Mit overordnede mål er at jeg skal klare 20 km på 4 uger. Det er slet ikke umuligt at jeg klarer den rent distancemæssigt, men det kræver at jeg kommer ud af døren mindst hver anden dag og ikke falder tilbage i samme gamle trommerum; "ej, jeg gider ikke i løbe dag". Det skal være slut. Indtil videre går det dog stærkt fremad og kan allerede mærke forbedringer fra dag til dag. :)
#268 Syndrome 16 år siden
Men, well done! jeg startede ud her i starten af april, og har allerede været oppe og løbe 10 km uden pauser - det er dælme rart, at man kan mærke det går bedre og bedre for hver gang man er ude.. :)
#269 dyg 16 år siden
#270 filmz-yoshimura 16 år siden
Var dog på vægten i går, og den viste heldigvis, at jeg stadig ligger på 72 kg - 2 kg fra målet.