Vægten daler stadigvæk stille og roligt (under 98 nu), hvilket bliver ved med at øge motivationen.
Mit primære mål med mit løb har været, at kunne klare 5km på under 30 minutter (på landevej) og i dag løb jeg så for første gang de 5km uden pause (på nær 2 lyskryds), hvilket tog omkring 28 minutter. Forude venter Vejle-løbet i starten af juni, hvor der skal løbes 4.8km og i August må jeg til DHL stafet (5km) - Dog overvejer jeg om jeg skal tage med til M-løbet (et eller andet mande-løb) medio maj, nu hvor jeg alligevel allerede kan klare distancen.
Indtil nu har jeg ellers holdt mig til løbebånd, men nu tror jeg efterhånden godt, at jeg kan sætte mit fitness-abonnement på pause indtil efteråret.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nå, så kom der lige en omgang influenza ind på kontoen - så kan det da være, man kan smide et par 'gratis' kilo Xo(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg ligger hårdt ud med en kampvægt på 115.4kg Har besluttet mit mål er at nå ned på 95kg inden nytårsaften :)
Har desuden besluttet (fra tidligere erfaringer) at vente med det fysiske til jeg er "nede" på 100kg, så det bliver primært på kosten det første stykke tid.
det er 4 gang jeg har planer om at tabe mig, nået ned på lidt under 100kg hver gang, og så boomeranget tilbage igen hver gang :(
Må indrømme at jeg har taget på igen, pokkers med det der cola og alt andet usundt. Min vægt svinger meget mellem 75 og 80 kg., hvilket betyder at jeg vejer mellem 5 - 10 kg. for meget hele tiden. I en meget lang periode vejede jeg alt for lidt, fik så et arbejde hvor jeg spiste varm mad på arbejdet, og varm mad hjemme uden at bevæge mig nok, så var stilen vist lagt for mig :) Ja en tur forbi Toms Gruppen gjore også underværker ved min mave, men de kunne også sætte restriktioner på hvor mange kilo en medarbejder må spise pr. dag. Nu skal det være at de sidste kilo skal ryge, så jeg vil benytte denne fremragede mulighed for at komme igang. Skal da lige tilføje at jeg har tabt mig pænt her de sidste 2 år, da jeg forlod Toms vejede jeg lige omkring de 95 kg. Nu ikke deres skyld, vist min egen.
Jeg melder mig også ind i gruppen her senere på dagen ! Har endelig fået investeret i sådan en nike+sensor-tingest der og fået ladet iPod'en op ! :) Så nu skal jeg lige være færdig på arbejde, og så have det til at funke, oprettet en bruger osv.. And them I'm coming!
Har dog ikke løbet så meget, har været mest glad for kondi-cyklen.. Så be gentle on me her i begyndelsen :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#271 dyg 16 år siden
Mit primære mål med mit løb har været, at kunne klare 5km på under 30 minutter (på landevej) og i dag løb jeg så for første gang de 5km uden pause (på nær 2 lyskryds), hvilket tog omkring 28 minutter. Forude venter Vejle-løbet i starten af juni, hvor der skal løbes 4.8km og i August må jeg til DHL stafet (5km) - Dog overvejer jeg om jeg skal tage med til M-løbet (et eller andet mande-løb) medio maj, nu hvor jeg alligevel allerede kan klare distancen.
Indtil nu har jeg ellers holdt mig til løbebånd, men nu tror jeg efterhånden godt, at jeg kan sætte mit fitness-abonnement på pause indtil efteråret.
#272 filmz-yoshimura 16 år siden
#273 elwood 16 år siden
Jeg sov hvertfald godt da jeg kom hjem fra byen af i aftes 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#274 chronaden 16 år siden
Jeg ligger hårdt ud med en kampvægt på 115.4kg
Har besluttet mit mål er at nå ned på 95kg inden nytårsaften :)
Har desuden besluttet (fra tidligere erfaringer) at vente med det fysiske til jeg er "nede" på 100kg, så det bliver primært på kosten det første stykke tid.
det er 4 gang jeg har planer om at tabe mig, nået ned på lidt under 100kg hver gang, og så boomeranget tilbage igen hver gang :(
#275 Kiksmann 16 år siden
Er joinet :)
Må indrømme at jeg har taget på igen, pokkers med det der cola og alt andet usundt.
Min vægt svinger meget mellem 75 og 80 kg., hvilket betyder at jeg vejer mellem 5 - 10 kg. for meget hele tiden.
I en meget lang periode vejede jeg alt for lidt, fik så et arbejde hvor jeg spiste varm mad på arbejdet, og varm mad hjemme uden at bevæge mig nok, så var stilen vist lagt for mig :) Ja en tur forbi Toms Gruppen gjore også underværker ved min mave, men de kunne også sætte restriktioner på hvor mange kilo en medarbejder må spise pr. dag. Nu skal det være at de sidste kilo skal ryge, så jeg vil benytte denne fremragede mulighed for at komme igang.
Skal da lige tilføje at jeg har tabt mig pænt her de sidste 2 år, da jeg forlod Toms vejede jeg lige omkring de 95 kg. Nu ikke deres skyld, vist min egen.
#276 Bony 16 år siden
Denne: http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?l=teams,3448897...
:)
#277 HonoDelLoce 16 år siden
Har dog ikke løbet så meget, har været mest glad for kondi-cyklen.. Så be gentle on me her i begyndelsen :P
#278 dyg 16 år siden
#279 Bony 16 år siden
#280 Bony 16 år siden
;)