#331 - Jeg ville køre død efter en uge, hvis jeg skulle køre så hårdt et program, som du har gang i.
I aften står den på mit første organiserede løb i 15 år. Der skal løbes Forårsstafet (arrangeret af Århus1900) sammen med 29 andre fra mit arbejde. Jeg er en anelse spændt på, hvorvidt jeg lader mig påvirke af de andre løbere og dermed lægger ud med en højere fart end jeg bør, men det skal nok gå.
Ruten slutter med et par trælse bakker, så jeg holder nok ikke den tid, som jeg ellers har sat mig for, men nu får vi se :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#332 - Ja, det er virkelig vigtigt ikke at overvurdere ens eget niveau i starten. Jeg har flere gange taget mig selv i at spurte af sted i starten, hvorefter jeg så er fuldstændig flad allerede efter 1 kilometer. Men f.eks. her den anden dag hvor jeg løb 5,6, der kunne jeg da sagtens mærke det i benene, men jeg gik ikke sukkerkold under selve turen, som jeg ellers ville have gjort. Udelukkende fordi at jeg startede i roligt tempo. Men jeg er også sikker på at man ubevidst forsøger at følge med de mere rutinerede løbere, hvilket så i sidste ende kan give balladen hvis man ikke kan følge med. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#333 - Jeg lagde selvfølgeligt lidt for hårdt ud, men jeg fik det ret hurtigt justeret.
Mit mål var en tid på 28 minutter, hvilket jeg så sandeligt også fik overholdt, da jeg kom i mål på 26:35. Desværre havde jeg kraftig sidestik på de sidste 2-3km, så jeg tog den ret meget med ro, ellers havde jeg nok været under de 26.
Alt i alt en super oplevelse, der helt sikkert skal gentages.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Igår blev det til 9800 meter på 40 minutter på romaskinen. Kan virkelig mærke, at der bliver brugt flere kræfter nu, blot for at hente 40-50 meter mere. Forhåbentlig kan de sidste 200 meter hentes indenfor et par måneder.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så for dælen.. Nu er jeg endelig kommet i gang med lidt bevægelse igen.. Der er ellers ikke meget overskud til det - det er s'gu da hårdt at opdrage sådan en hvalp alene (min kæreste har været hjemme ved sig selv i denne uge :) ).. MEN ! I forgårs og i går kom jeg igang på cyklen igen.. 25km i forgårs og 30 i går.. Det var s'gu skønt.. Nu regner jeg med at holde mig på cyklen i denne uge for at komme ordentligt i gang med formen - man kan dælme nemt mærke når ikke man har lavet noget aktiv i 14 dage..
Woup woup..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er i krise har forstuvet min ankel, det er satme noget pis. Har taget snart 10 dage nu. 1 dag i dag hvor jeg har kunnet gå i normalt tempo uden smerter, håber på det snart er helt væk, for det stinker!
#331 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#332 dyg 16 år siden
I aften står den på mit første organiserede løb i 15 år. Der skal løbes Forårsstafet (arrangeret af Århus1900) sammen med 29 andre fra mit arbejde. Jeg er en anelse spændt på, hvorvidt jeg lader mig påvirke af de andre løbere og dermed lægger ud med en højere fart end jeg bør, men det skal nok gå.
Ruten slutter med et par trælse bakker, så jeg holder nok ikke den tid, som jeg ellers har sat mig for, men nu får vi se :)
#333 Bony 16 år siden
#334 dyg 16 år siden
Mit mål var en tid på 28 minutter, hvilket jeg så sandeligt også fik overholdt, da jeg kom i mål på 26:35. Desværre havde jeg kraftig sidestik på de sidste 2-3km, så jeg tog den ret meget med ro, ellers havde jeg nok været under de 26.
Alt i alt en super oplevelse, der helt sikkert skal gentages.
#335 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#336 filmz-Bruce 16 år siden
Igår blev det til 9800 meter på 40 minutter på romaskinen. Kan virkelig mærke, at der bliver brugt flere kræfter nu, blot for at hente 40-50 meter mere. Forhåbentlig kan de sidste 200 meter hentes indenfor et par måneder.
#337 dyg 16 år siden
#338 HonoDelLoce 16 år siden
Woup woup..
#339 inflector 16 år siden
#340 Bony 16 år siden
#338 - Men at lege med en hundehvalp er jo også motion på den ekstra sjove måde, ikke sandt? ;)