Min motion består af en frisk lille løbetur på 7.5 Km i alt om onsdagen, eller løb er så meget sagt, jeg er nede på og skifte til gå tempo 4 gange nu, men det er da gået frem af, før i tiden var det næsten 10-12 gange jeg var nødt til og stoppe hel op.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den der billige sag i Bilka, lyder som noget for os her i huset. Vi vil ikke smide ret mange penge efter sådan én og der er 1500 kr, da meget passende.
Eksperter, kom endelig frem med guldkornene. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Problemet er, at det ikke bliver specificeret, hvad der gør en cross-trainer god contra knap så god :) Det er jo kun sælgerne der vil sige, at prisen skal være høj for at man får en acceptabel crosstrainer :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#60 Jeg er ikke sikker, men jeg kunne forestille mig, at vægten på svinghjulet kunne have indflydelse på, hvor høj modstand man kan "køre" med. På min kan modstanden indstilles til mellem 1 og 10, og jeg er efter et par måneders brug oppe på 8. Hvis man køber en maskine, der ikke kan justeres til en ret høj/stor modstand, vil man nok fortryde det inden længe.
Jeg vil i stedet foreslå, at man tjekker dba eller lignende og ser, hvad man kan finde der. Det skulle være muligt at finde noget til et par tusind, som nok er 100 gange bedre end den Bilka-model. Kig eventuelt efter en Kettler - det er kram.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Vil da i øvrigt lige nævne, at jeg i dag uden problemer iførte mig et par bukser, som jeg ikke har kunnet knappe de seneste tre år.
Stor sejr! :0)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det gik op for mig for en uges tid siden, at alle mine bukser var begyndt at sacke lidt - og uden jeg er til stramme jeans, så er puff-diddy-stilen heller ikke lige mig, så jeg fandt et par gamle bukser frem fra gemmeren, som jeg ikke har kunnet være i i flere år.. Og vupti, spændt var de - og ualmindelig storsmilende var jeg.. Lige indtil regnestykket for at købe ny garderobe ramte mig :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#68 Har heldigvis været nede i vægt for ikke så mange år tilbage, så det meste af min gardarobe har i et stykke tid været i den stramme ende - men nu ser det ud til, at jeg kan begynde at gå i mit "gamle" tøj :o)
Det er da i hvert fald en god motivations-faktor til at holde det ved lige og ikke tage på igen :)
Altså - smide alt sit "store" tøj ud.. Tanken om at skifte garderobe én gang til pga vægt-skift ku i hvert fald nok få min tegnedreng til at kommandere mig op på kondicyklen/crosstraineren igen :)
Men nu venter jeg lige med at købe nyt tøj til jeg ved hvor meget mindre jeg bliver når jeg når ned på de omkring 95, som er målet :D
#61 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 dyg 16 år siden
#63 Bony 16 år siden
Eksperter, kom endelig frem med guldkornene. :)
#64 DarkLight 16 år siden
#65 HonoDelLoce 16 år siden
Problemet er, at det ikke bliver specificeret, hvad der gør en cross-trainer god contra knap så god :) Det er jo kun sælgerne der vil sige, at prisen skal være høj for at man får en acceptabel crosstrainer :)
#66 filmz-yoshimura 16 år siden
Jeg vil i stedet foreslå, at man tjekker dba eller lignende og ser, hvad man kan finde der. Det skulle være muligt at finde noget til et par tusind, som nok er 100 gange bedre end den Bilka-model. Kig eventuelt efter en Kettler - det er kram.
#67 filmz-yoshimura 16 år siden
Stor sejr! :0)
#68 HonoDelLoce 16 år siden
Det med bukserne er også blevet min målestok :)
Det gik op for mig for en uges tid siden, at alle mine bukser var begyndt at sacke lidt - og uden jeg er til stramme jeans, så er puff-diddy-stilen heller ikke lige mig, så jeg fandt et par gamle bukser frem fra gemmeren, som jeg ikke har kunnet være i i flere år.. Og vupti, spændt var de - og ualmindelig storsmilende var jeg.. Lige indtil regnestykket for at købe ny garderobe ramte mig :D
#69 filmz-yoshimura 16 år siden
#70 HonoDelLoce 16 år siden
Det er da i hvert fald en god motivations-faktor til at holde det ved lige og ikke tage på igen :)
Altså - smide alt sit "store" tøj ud.. Tanken om at skifte garderobe én gang til pga vægt-skift ku i hvert fald nok få min tegnedreng til at kommandere mig op på kondicyklen/crosstraineren igen :)
Men nu venter jeg lige med at købe nyt tøj til jeg ved hvor meget mindre jeg bliver når jeg når ned på de omkring 95, som er målet :D