Løbeformen har aldrig været bedre. I tirsdags løb jeg 5km på 26:35, i dag blev den tid slået, da mellemtiden for 5km lå under 26. Det endte med 5.25km på 27:00, hvilket jeg er yderst tilfreds med.
I dag løb jeg for første gang næsten helt uden sidestik, kun et par enkelte gange måtte jeg fokusere på at trække vejret helt dybt, for at slippe af med det, men ellers kunne jeg løbe ret afslappet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Efter en lur i går eftermiddags vågnede jeg med et svagt-hævet knæ, så jeg tager lige et par dages pause.
Jeg mærker intet til knæet med mindre jeg går på trapper, så jeg håber det blot er en lille overbelastning (i den forløbne uge har jeg dog også lavet en del og har kun holdt fri søndag).
Efter pause igår og noget ondt i ryggen et par dage, gik jeg let til den idag, men det endte op med 9918 meter på 40 minutter og ny personlig rekord. Og ryggen føles godt. Puha. Så skal der spises.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har helt officielt taget hul på næste etape af min slankekur. Indtil nu i år har jeg smidt ca 8kg (fra 106 til 98), men jeg har været slem de sidste 3 uger (ca.), hvor jeg har spist alt alt for meget junk-food.
Heldigvis har det ikke påvirket min vægt, men det har derimod påvirket mit humør og min "oplagthed", så nu skal det stoppe. Jeg kører på (ligesom sidst) med at spise sundt, spise små potioner og spise oftere. Derudover så holder jeg motionsniveauet fra nu, hvor jeg løber, cykler, spiller squash, baseball og softball hver uge.
Målet hedder i første omgang 95kg inden 31/6 (vagt mål, som jeg sagtens burde kunne nå) og på længere sigt 90kg.
Har taget 2 x 40 minutter og så 30 minutter i dag roning og fået brændt nogle mørke plader chokolade af :) På dårlige dage ligger jeg nu konstant over 4800 meter på 20 minutter. Og nu skal der arbejdes :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#351 dyg 16 år siden
I dag løb jeg for første gang næsten helt uden sidestik, kun et par enkelte gange måtte jeg fokusere på at trække vejret helt dybt, for at slippe af med det, men ellers kunne jeg løbe ret afslappet.
#352 Spanner 16 år siden
5 runder af:
7 Burpees
7 [url=
7 Pull-ups
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#353 dyg 16 år siden
Jeg mærker intet til knæet med mindre jeg går på trapper, så jeg håber det blot er en lille overbelastning (i den forløbne uge har jeg dog også lavet en del og har kun holdt fri søndag).
#354 filmz-Bruce 16 år siden
#355 dyg 16 år siden
Heldigvis har det ikke påvirket min vægt, men det har derimod påvirket mit humør og min "oplagthed", så nu skal det stoppe. Jeg kører på (ligesom sidst) med at spise sundt, spise små potioner og spise oftere. Derudover så holder jeg motionsniveauet fra nu, hvor jeg løber, cykler, spiller squash, baseball og softball hver uge.
Målet hedder i første omgang 95kg inden 31/6 (vagt mål, som jeg sagtens burde kunne nå) og på længere sigt 90kg.
#356 dyg 16 år siden
#357 Highland Park 16 år siden
#358 filmz-Bruce 16 år siden
#359 filmz-Bruce 16 år siden
#360 davenport 16 år siden
Og jeg synes i falder af på den i mad-tråden? (Hvad gør vi Skeloboy??)