Min træning er gået fuldstændig i stå pga. eksamen. Jeg synes slet ikke at jeg har haft overskuddet til det. Men jeg håber virkelig at kunne komme i gang igen i weekenden, for jeg er træt af at se mine løbesko samle støv på hylden!! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Efter en måned med CrossFit 2-4 gange om ugen er status ifølge min high-tech badevægt:
Vægt fra 116kg til 111kg Fedt% fra 25% til 22% Muskel% fra 36,7% til 37,7%
Ikke bare ser kroppen bedre ud, jeg er også i bedre form end jeg har været i årevis. Det eneste minus er alle vablerne og smerten (den gode slags) i alle muskler, som jeg nu har vænnet mig til :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Efter en måneds løbepause blev jeg terpet igennem i Marathonsport med test af fem par sko på løbebånd. Jeg skulle have en overpronations sko og det blev en Nike. Første løbetur på 7 km gik glimrende. Ok tempo og åndedræt stille og rolig og kunne intet mærke til noget i benene.
Nu skal aftenens 10 km roning foretages.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har igennem en årrække trænet nogenlunde fast i Fitness.dk. Først i Aalborg og nu i Århus. Vil altid gerne tabe mig, men nu gør jeg et mere helhjertet forsøg, især med fokus på sundere kost osv. Samtidig prioriterer jeg også muskelopbyggelse meget højt. Bliver i godt humør af at styrketræne.
Mission = mindre fedt og større guns..
Det størtste problem for mit vedkommende (nok for de fleste) er at tage mig sammen til at komme afsted til træning, men det er slut med at udskyde fra nu af, hvilket denne tråd bla. kan hjælpe med:-)
#361 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg ved du har spist smoothies til morgenmad!!!!!!
#362 dyg 16 år siden
On Topic, så runder jeg forhåbentligt de 95kg inden weekenden. Dvs. at jeg ca. er 23kg lettere end for lidt over et år siden.
Edit:
Jeg kommer lige fra badevægten, der nu siger 94.9kg!
#363 Bony 16 år siden
#364 Spanner 16 år siden
Vægt fra 116kg til 111kg
Fedt% fra 25% til 22%
Muskel% fra 36,7% til 37,7%
Ikke bare ser kroppen bedre ud, jeg er også i bedre form end jeg har været i årevis. Det eneste minus er alle vablerne og smerten (den gode slags) i alle muskler, som jeg nu har vænnet mig til :)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#365 davenport 16 år siden
#366 filmz-Bruce 16 år siden
#367 filmz-Bruce 16 år siden
#368 Spanner 16 år siden
5 runder af:
10x Box Jumps 24"
10x Push-Press
10x Burpees
10x Overhead Squats
Tid: 17min 43sek
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#369 filmz-Bruce 16 år siden
Nu skal aftenens 10 km roning foretages.
#370 hey now 16 år siden
Har igennem en årrække trænet nogenlunde fast i Fitness.dk. Først i Aalborg og nu i Århus. Vil altid gerne tabe mig, men nu gør jeg et mere helhjertet forsøg, især med fokus på sundere kost osv. Samtidig prioriterer jeg også muskelopbyggelse meget højt. Bliver i godt humør af at styrketræne.
Mission = mindre fedt og større guns..
Det størtste problem for mit vedkommende (nok for de fleste) er at tage mig sammen til at komme afsted til træning, men det er slut med at udskyde fra nu af, hvilket denne tråd bla. kan hjælpe med:-)