Gravatar

#71 DarkLight 16 år siden

jeg må indrømme jeg er inde i en krise og de sidste 14 dage har IKKE været gode for vægten. Så det er ret træls at læse om lutter-succeshistorien :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#72 HonoDelLoce 16 år siden

Det er skam heller ikke lutter succes :D Det er ben hård afstraffelse ved kasse ét, når man synder :D

Jeg spiste f.eks. 3 gifler her i lørdags.. Det straffede jeg mig selv ved ikke at holde hviledag søndag :D (eller også var det fordi jeg bare glemte det.. Don't remember :P)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#73 wimmie 16 år siden

Jo større vægt på svinghjul jo bedre - tror man siger helst over 10-12 stykker.
Den jeg har er en Kettler Verso 307 med 14 kg svinghjul; og den er i hvert fald ganske fin :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#74 Skeloboy 16 år siden

Gode tricks til at quitte sukker modtages gerne:)
Gravatar

#75 Bony 16 år siden

#74 - Jeg smed mit ud og lod være med at købe noget nyt. Efter 1-2 ugers tid så lærer kroppen at undvære og så går det op for én at sukker er unødvendig luksus. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#76 Skeloboy 16 år siden

#75 - det er sgu lidt problemet:)...efter 1-2 uger får jeg megacravings:)

Kan sagtens lade være med at spise slik eller noget andet i et par uger...
Gravatar

#77 Bony 16 år siden

#76 - Men hvor bruger du sukker? På morgenmad, i kaffe, i madlavningen?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#78 elwood 16 år siden

Chokoladekage.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#79 filmz-yoshimura 16 år siden

#75 Problemet med helt at droppe sukker er jo, at det er stort set umuligt. Der er ketchup i ALT - prøv selv at tjekke varedeklerationer.

Én ting er at droppe slik, kager og unødigt sukker på morgenmadsprodukter og i kaffen, men helt at slippe for sukker er noget af en udfordring. Uanset hvad kan det dog kun være en fordel at skære ned på den del af det, som man selv er herre over.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#80 Highland Park 16 år siden

#75: Helt enig.
Selv spiser jeg en masse frugt og en smule nødder. Det mætter fint og tilfredsstiller kroppen.
Jeg hører til typen, der har bedst af ikke at have noget slik liggende, for ellers spiser jeg det sgu bare. Så løsningen er, for mit vedkommende, ret enkel: lad være med at købe noget. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: