Gravatar

#391 filmz-Bruce 16 år siden

Rygproblemer har stoppet mig i nu 10 dage og jeg tager mindst 7 dage fri mere fra træning. Kroppen trænger i den grad til ro og jeg bør nok lytte.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#392 filmz-Megan Fox 16 år siden

Hvad du gør:
Løber, cykler, styrketræner og spiser og drikker sundt.

Hvordan du gør det:

Løber 5km hver Tirsdag, Torsdag, Lørdag og Søndag.
Cykler 36km fra mandag til fredag. Frem og tilbage til arbejde :)
Søndag 20km på min kondicykel. Imens jeg ser onside

Jeg spiser kun lyst kød som fisk og fjerkræ og en masse grønt. Jeg drikker ikke alkohol heller ikke når jeg er i byen eller ser fodbold.

Hvorfor du gør det:
Jeg gør det for mange forskellige grunde, primært fordi det giver mig mere overskud og selvtillid i min hverdag. Man sover beder og man er mere frisk om morgenen. Til sidst får ens sexliv det også en hel del bedre og det er jo altid bonus.

Hvordan det virker:
Det virker som det skal. Men det kræver også disciplin og det er ikke alle der kan klare det. Nu er både jeg og kæresten begge to som går meget op i hvad vi spiser og hvordan vi lever. Ikke at jeg går op i hvad vi har på af tøj eller den slags jeg er absolut ikke en dario dreng der går i sol center for at blive fimse brun og med promenade hår, men min krop passer jeg på så godt jeg kan da det jo er den der i sidste ende bestemmer hvordan man har det og hvordan man funker i sin hverdag.

Hvad jeg spiser.

Morgenmad:

2æg (som regel hårdkogt da jeg har det med at glemme dem)

En skål havregryn (ikke sukker på)

1 smoothie som er hjemmelavet. 1-2 bananer, 2 kivi, 2 apelsiner, 2 æbler, 1 citron og nogle isterninger. Evt. 1-2 gulerødder.

Middag: Sker den bliver sprunget over grundet arbejde :(

Rugbrød (Spiser kun Irmas økologiske hedebagerens rugbrød)

Der er som regel makrel, agurk, tomat, kartofler eller brød uden noget på.

Aftens mad:

Jeg sucks i køkkenet :) og da mig og kæresten ikke bor samme i nu står jeg selv for min madlavning (Skal lige feje for egen dør :) jeg ville selvfølgelig og stå for maden hvis vi boede samme host host!) Men som sagt jeg sucks til varm mad, men det sker et par gange om ugen at jeg laver kylling eller fisk.

Drikker mellem 1-2 liter væske om dagen. Den består primært af vand om skummemælk.

Jeg vejede 78kg. I morges og er 185cm høj
Dog går jeg og overvejer at blive vegetar. Har prøvet på det et par gang efter hånden men det holder aldrig helt.
Gravatar

#393 davenport 16 år siden

Lige pånær vegetarisme og ingen rødt kød, lyder det dér, som det jeg gerne ville.. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skulle administrere min tid til det..
Jeg er klar over at det er et spørgsmål om at prioritere, men jeg mangler virkelig røven i bukserne til det.
Jeg vil dog prøve efter ferien. (Dén er sku hellig!)
Ved godt det lyder lidt fag, men tror jeg vil hente stepmaskinen hjem, og bruge den mens jeg ser tv..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#394 dyg 16 år siden

#392 - Det lyder også meget som den stil jeg kørte, da jeg for alvor tabte mange kg (og også den stil jeg skal tilbage til nu). Dog har jeg ikke spist så meget æg, hvilket jeg sidenhen har hørt skulle være ideelt at starte dagen med, når man vil tabe sig.

Dog skal jeg have mig noget rødt kød! Jeg kan ikke leve uden at få noget oksekød.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#395 McPeter 16 år siden

Har brugt de sidste par uger på Blå Sommer så har ikke haft så meget kontrol over min kost. Havde planer om at nå at løbe 3-4 gange, men det blev kun til 2, da vores program var alt for stramt den sidste uge. Har ligget syg hele weekenden, men cyklet på job i dag og håber at kunne nå at løbe både i dag og onsdag inden jeg på torsdag drager på langeland og skanderborg festivallerne. Det vil nok også være utopi at spise 100% fornuftigt der, men regner med at tage løbeskoene med i håb om at jeg kan komme afsted 2-3 gange her også.

Som jer andre skal jeg også løbe DHL, dog først d.4.september. Lige nu løber jeg dog også kun ca. 2,5km så de sidste par uger skal der godt nok trænes hvis jeg skal kunne nå at løbe 5km bare nogenlunde...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#396 Spanner 16 år siden

Jeg har tabt mig 8 kg efter to måneder med CrossFit. De sidste par uger har dog været rimelig stillestående efter jeg overanstrengte en muskel i ryggen efter lidt for mange pull-ups.

Fedtprocent er nede med 4 procentpoints, muskelprocent oppe med 1 procentpoint og jeg har ikke ændret min livsstil nævneværdigt. Jeg prøver at spise forholdsvis sundt og undgår sodavand, men går stadig i byen en gang eller to om ugen og spiser mig mæt hver dag i de (sunde) ting, jeg kan lide.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#397 filmz-Megan Fox 16 år siden

Evt. køb en kodi cykel og brug den imens du ser nyheder, fodbold eller hvad du nu ser.

Jeg står op kl 05:00 de dage hvor jeg løber fodi jeg ikke bryder mig om for mange folk på gaden. Føler ikke man kan koncentrere 100% hvis man skal holde øje med hvor man løber og så er luften også friskere der.

Men for at tabe sig kræver det at man spiser sundt. Rødt kød er ikke dårligt dog max 200g om ugen og helt magert.

Hvis man kun dyrker motion og ikke spiser sundt er det eneste man taber væske. Det ryger dog på igen når man drikker.

Men der er faktisk meget godt mad selv om man er vegetar. Det kræver bare man ville bruge lidt mere tid på at gøre det lækkert :D

Som #396 sodavand er noget man ikke skal røre det er en killer og ikke på den gode måde :(
Gravatar

#398 McPeter 16 år siden

Hvad er det der skulle være så pokkers usundt ved rødt kød? Til hverdag spiser jeg klart mest lyst kød og ikke engang hver dag - men at undvære en rød bøf i ny og næ, det er alligevel at stramme den... :-)

Man kan vel godt være sund uden at være veganer... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#399 filmz-Megan Fox 16 år siden

For meget rødt kød kan bla. give brystkræft og nej det er ikke kun kvinder der kan få bryst kræft. evt. kan du google lidt.

Det er derfor flere eksperter siger man bør holde sig til 2-300g rødt kød om ugen.

plus rødt kød er det kød der indeholder mest fedt.
Gravatar

#400 davenport 16 år siden

Men efterhånden får man jo kræft af gulerødder... Det sundeste ville vel være at spise græs... Men ikke elefantgræs, det får man psoreasis af!! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: