Gravatar

#411 inflector 16 år siden

#410 amen!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#412 Spanner 16 år siden

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#413 wimmie 16 år siden

Puha, bryllup, bryllupskagerester i 3 dage efter og dovenskabs-ferie-pizza har sat sine tydelige spor og har resulteret i at jeg har taget 3 kg. på på én uge...
De samme 3 kg. som det tog mig 2 måneder at komme af med inden brylluppet - doh!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#414 HonoDelLoce 16 år siden

Puh ha, har lige været til sæsonens første fodbold-træning..

Kan DÆLME godt mærke jeg er langt fra topformen.. Men nøøøj hvor var det skønt..

Jeg tror jeg smed 4 kg på de 2 timer :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#415 dyg 16 år siden

Jeg begynder også at få lyst til at spille fodbold igen, men jeg har desværre ikke tid til det (da jeg ikke vil stoppe med squash, baseball og softball). Det ender nok med lidt weekendfodbold eller indendørs fodbold til vinter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#416 davenport 16 år siden

Har spist sundt og lidt siden mandag, og har ikke rørt hverken øl eller vin... O.o
(Jeg føler mig som Starvin Marvin..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#417 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg fandt lige ud af forleden dag at jeg har rundet de 80 Kilo. Dette vel at mærke efter jeg havde været ude at løbe en tur. I øvrigt hårdt at begynde med at løbe igen når man ikke har gjort det i flere måneder. Før kunne jeg sagtens løbe 20 Km, i går var 4 Km mere end rigeligt. Det betyder selvfølgelig også en del at man vejer 81, i stedet for de 63 Kg som jeg gjorde for nogle år siden.

Heldigvis kender jeg min krop godt og ved hvad der skal til for at komme i rigtig form igen, så håber jeg bare at bentøjet kan holde til det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#418 Bony 16 år siden

Jeg har så droppet slik, sodavand, tilsat sukker, kager, kaffe og te. Faktisk næsten alt der er sukker eller koffein i. Det startede med kaffen, da min mave endte med ikke at kunne tåle de mængder jeg drak. Oppustet, racer-r*v etc. Lang historie der endte brunt! Så begyndte jeg ligeså stille, at udbygge den sorte liste med "no-go's". Det har varet cirka to ugers tid nu og jeg savner det ikke engang. Starten var lidt hård med flere paniske "jeg-mangler-sødt"-anfald, men efter et stykke tid var det nemt at sige nej - og det med god samvittighed. Til gengæld er jeg så begyndt, at drikke mere vand og spise mere grønt og frugt end jeg gjorde før. Vand er f.eks. aldrig rigtig noget jeg har drukket tidligere, medmindre jeg var ved at dø af tørst.

Eftersom at jeg har fundet ud af, at jeg ikke er så god til at holde de faste motions-rutiner, må jeg prøve at redde noget på kosten i stedet. Indtil videre har det da også haft positiv effekt, da jeg er sluppet for maveproblemerne. Så må "operation øldunk" igangsættes på et senere tidspunkt. :)

Så nu skal jeg "bare" lige op i gear hvad angår træning, så skal øldunken nok forsvinde. Eller, som minimum holdes i skak, for en god øl i ny og næ - det siger jeg skam ikke nej til. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#419 davenport 16 år siden

Jeg plejer altid at få vin fredag og lørdag, og hygge mig gevaldigt med det, så jeg er sandt at sige lidt lost på hvad jeg skal i denne weekend. Det har altid været sådan, og noget jeg virkelig går og glæder mig til i hverdagene.
At sidde oppe længe og hygge med en god flaske... Det bliver underligt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#420 DarkLight 16 år siden

Bony, det var da ærgeligt. Kaffe og rødvin er jo ligefrem sundt. Du skal vist have kigget lidt mere på dit kostprogram ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: