Skal løbe DHL-stafet i aften, hvilket jeg er spændt på. Ruten indeholder en halv-hård stigning på over 1km, hvilket jeg ikke har på min normale løberute :S
Derudover tjekkede jeg mit blodtryk forleden (havde besøg af en ven, der havde sin måler med) og det var ret højt (ca. 160/80), så nu har jeg lige bestilt tid ved min læge :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Var ude og spille første kamp for det nye fodboldhold igår.. Vi fik monstersmadder, og jeg fik monsterkramper.. Men det var lovely alligevel.. Man sover altså nu bare super-dejligt efter sådan en tur...
Så er der træning i morgen og kamp igen på lørdag.. Så regner med at hoppe på motionscyklen i aften og torsdag og så løbe mig en ordentlig tur fredag.. Jeg skal dælme have den form igang igen.. !
Og som et ekstra plus, så vejede jeg 900g mindre i morges end jeg gjorde i går morges :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har taget et kilo eller to på igen, så der skrues op for intensiteten mht. CrossFit. Denne uge bliver det til søndag, mandag, onsdag, torsdag, lørdag. Så er der et par hviledage til at få kroppen lidt ned på jorden igen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Så blev det stafetløb overstået. Desværre begyndte min venstre læg at brokke sig (jeg har haft små-ondt i den siden torsdag, sikkert en lille forstrækning) på de sidste 2km, så jeg kunne ikke give mig fuldt ud.
Tiden blev ca. 26:12, hvilket er hurtigere end min sidste 5km stafet, men langsommere end håbet.
Sommeren har ikke gjort noget godt for min form selvom jeg endda har været ude og løbe et par gange mens jeg var på festivaller. Er meget imponeret over jeg overhovedet nåede afsted. :-)
I går fik jeg dog løbet 2,5km i et træk, hvilket jeg ikke har kunnet siden jeg var i god form sidst efterår inden jeg fik virus på balance-nerven. Synes dog stadig der er lidt vej op til de 5km jeg skal løbe til DHL d.4.sept i kbh.
Sidste år løb jeg den på 30,5 min og ville sindssygt gerne under 30 denne gang, men ved ikke om jeg har tid nok til at få den sidste form på plads. Sidste år havde jeg vist trænet lidt mere på nuværende tidspunkt.
Planen er dog at fortsætte løbetræningen efter DHL - lige nu er det bare et godt del-mål at have. :-)
Har lige taget min første Cooper test i over 10 år. Desværre har jeg stadigvæk ret ondt i min venstre læg, hvilket resulterede i en slut-distance på 2500m (et resultat jeg er godt tilfreds med, de dårlige undskyldninger taget i betragtning).
Puha, jeg har været så dum at melde mig til et 6.4km løb på søndag... Og jeg har aldrig løbet længere end 5.25km før :S
Men her til aften kastede jeg mig så ud i det, og satte distancen op til 6km, hvilket gik ganske fint og hastigheden var kun en smule lavere end på min normale 5.25 km rute.
Nu vil jeg slappe af sammen med et par fodboldkampe og en masse kold vand! Derudover vil jeg ikke bekymre mig for meget (som om...) om morgendagens læge-besøg, hvor mit blodtryk skal kigges efter :S
Puha, jeg kan pt. løbe 3 km før jeg er helt færdig... Overvejede ellers at melde mig til Hannerupløbet i år, men eftersom jeg nok kun ville kunne klare børneruten så må jeg hellere træne til næste år i stedet :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Var ude og spille kamp i går.. Det var dejligt at mærke, at benene følger bedre med nu.. Jeg holdt kampen ud denne gang, og det var kun min højre ankel jeg havde smerter i, efter en stempling midt i anden halvleg.. Svin ! :) Og det kan da godt være vi tabte - men i det mindste brændte jeg en halvflugter, som ellers var lagt perfekt til mig.. :D
Så står den på 30km på motionscyklen i aften, og så træning i morgen.. Lovely !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#441 dyg 16 år siden
Derudover tjekkede jeg mit blodtryk forleden (havde besøg af en ven, der havde sin måler med) og det var ret højt (ca. 160/80), så nu har jeg lige bestilt tid ved min læge :/
#442 HonoDelLoce 16 år siden
Så er der træning i morgen og kamp igen på lørdag.. Så regner med at hoppe på motionscyklen i aften og torsdag og så løbe mig en ordentlig tur fredag.. Jeg skal dælme have den form igang igen.. !
Og som et ekstra plus, så vejede jeg 900g mindre i morges end jeg gjorde i går morges :D
#443 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#444 dyg 16 år siden
Tiden blev ca. 26:12, hvilket er hurtigere end min sidste 5km stafet, men langsommere end håbet.
#445 McPeter 16 år siden
I går fik jeg dog løbet 2,5km i et træk, hvilket jeg ikke har kunnet siden jeg var i god form sidst efterår inden jeg fik virus på balance-nerven. Synes dog stadig der er lidt vej op til de 5km jeg skal løbe til DHL d.4.sept i kbh.
Sidste år løb jeg den på 30,5 min og ville sindssygt gerne under 30 denne gang, men ved ikke om jeg har tid nok til at få den sidste form på plads. Sidste år havde jeg vist trænet lidt mere på nuværende tidspunkt.
Planen er dog at fortsætte løbetræningen efter DHL - lige nu er det bare et godt del-mål at have. :-)
#446 dyg 16 år siden
#447 dyg 15 år siden
Men her til aften kastede jeg mig så ud i det, og satte distancen op til 6km, hvilket gik ganske fint og hastigheden var kun en smule lavere end på min normale 5.25 km rute.
Nu vil jeg slappe af sammen med et par fodboldkampe og en masse kold vand! Derudover vil jeg ikke bekymre mig for meget (som om...) om morgendagens læge-besøg, hvor mit blodtryk skal kigges efter :S
#448 wimmie 15 år siden
#449 HonoDelLoce 15 år siden
Så står den på 30km på motionscyklen i aften, og så træning i morgen.. Lovely !
#450 McPeter 15 år siden