For anden gang har jeg klaret min 5km tur på under 25min, men denne gang er jeg også 100% brugt. Jeg havde ikke kunnet klare 100 meter mere, da mine ben gav op efter 2.5km.
Jernviljen vandt dog, og jeg formåede at holde mig løbende hele turen igennem, hvilket så også gav bonus i sidste ende.
Det er lidt pudsigt som benene kan være superbe den ene dag, men dybt elendige kort tid efter. Pudsigt, men irriterende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Tog næsten 3 kg på under vores USA-tur -- ikke så slemt taget i betragt af hvor godt vi spiste, men stadig en stræls souvenir at komme hjem med. Men har til gengæld købt nye løbesko så de skal afprøves i morgen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja, det gør jeg. Og nogle andre herinde. Jeg havde lavet et hold, hvor der var nogle på, men jeg kan ikke finde den funktionalitet på den nye løbe side?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nice. Ved desværre ikke så meget om det - endnu. Er helt ny derinde og generelt ny til at løbe; 13 uger. Modtog endelig min Iphone 3Gs for et par dage siden, så jeg kan komme i gang, mangler dog at modtage min Nike sensor og armband til Iphonen, men glæder mig meget til at prøve det.
Helt klart motivationen der gør jeg er interesseret i det. Jeg kan godt forstå det med iphonen, efter at have fået den er jeg også blevet noget øm over den, så måske skulle jeg overveje at købe en billig brugt ipod
#471 dyg 15 år siden
Jernviljen vandt dog, og jeg formåede at holde mig løbende hele turen igennem, hvilket så også gav bonus i sidste ende.
Det er lidt pudsigt som benene kan være superbe den ene dag, men dybt elendige kort tid efter. Pudsigt, men irriterende.
#472 davenport 15 år siden
#473 Neslom 15 år siden
Interessant kur, men så længe det virker ;p
Af løberne, nogen der bruger Nike Running?
#474 DarkLight 15 år siden
#475 wimmie 15 år siden
Men har til gengæld købt nye løbesko så de skal afprøves i morgen :)
#476 Neslom 15 år siden
Ja, Nike+ Running eller hvad det helt præcist hedder :)
#477 DarkLight 15 år siden
#478 Neslom 15 år siden
Synes du det er godt?
#479 DarkLight 15 år siden
#480 Neslom 15 år siden