Hmm, jeg synes ikke jeg kan finde nogen som helst (udover mig selv: nayze(a)baz.dk ).
Edit: Nå, nu fandt jeg DL (og jeg blev fundet af Bony). Fin idé med et socialt site i denne kategori. Garmin Connect har jeg været fint tilfreds med, men det sociale mangler lidt (ellers har jeg bare ikke formået at finde ud af det..).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ja, det sociale element er vigtigt for motivation, sådan har jeg det ihvertfald. Under min tur i dag, fik jeg pludselig en live peptalk fra en kammerat, hvilket jeg synes er super cool, at man kan! Det gav sgu et ekstra spark i røven!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#641 DarkLight 14 år siden
Yep. Simzdk.
EDIT: Hov. Nemmere at søge på navn: Simon Amby
#642 Bony 14 år siden
#643 DarkLight 14 år siden
#644 Bony 14 år siden
#645 dyg 14 år siden
Edit: Nå, nu fandt jeg DL (og jeg blev fundet af Bony). Fin idé med et socialt site i denne kategori. Garmin Connect har jeg været fint tilfreds med, men det sociale mangler lidt (ellers har jeg bare ikke formået at finde ud af det..).
#646 Bony 14 år siden
#647 dyg 14 år siden
#648 Bony 14 år siden
Ja, det sociale element er vigtigt for motivation, sådan har jeg det ihvertfald. Under min tur i dag, fik jeg pludselig en live peptalk fra en kammerat, hvilket jeg synes er super cool, at man kan! Det gav sgu et ekstra spark i røven!
#649 dyg 14 år siden
Hmm, jeg er ikke helt tilfreds med dens "Bedste tider" sektion. Den er 5mins galt på min bedste halvmaraton, og 9 sekunder på min bedste 5km :(
#650 DarkLight 14 år siden
Ja. 305.