Gravatar

#631 Lord Beef Jerky 14 år siden

#624 En god rundtur med vennerne og kæresten. Vi starter med et par dage i New York, og flyver så til vestkysten, hvor vi tager en lille uge i Hollywood, et par dage i Santa Cruz, et par dage i San Francisco, et par dage i Yosemite, et par dage i Las Vegas, et par dage i Grand Canyon og så tilbage til L.A. og hjem. 3,5 uges tid =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#632 Lord Beef Jerky 14 år siden

#625 Haha, ja.. jeg må sgu hellere drikke noget mere. Der må lige tilføjes, at jeg altid er den der går i seng til sidst, og altid lige er et par drinks/shots/øl foran. Og jeg er færdig med slavesprut. Nu er jeg blevet 30, så nu skal der kun drikkes klasseting. Har bl.a. (u når vi snakker om tequilla) en flaske tequilla til en indkøbspris på 600 kr stående. Smager episk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#633 wiseguy 14 år siden

nayze (630) skrev:
I har vel malet jer gule i ansigterne, ikke sandt?

Det var sku da en ok idé ;) Nej jeg satser på den mere naturlige gasblå nuance på toppen af bakken ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#634 McPeter 14 år siden

#632 - det er jo også snyd - en god tequila nyder man jo ligesom rom/cognac/whiskey og et par stykker af gangen - den med hatten skruer man jo bare af og tyrer ad helvedes til og vender bunden i vejret, helst akkompagneret af noget salt, citron og ikke mindst bryster. Så er det jo KLART du ikke får tømmermænd. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#635 dyg 14 år siden

Er lige kommet hjem fra stafetten og er kjæmpe beskidt! Min uofficielle tid (taget med mit garmin ur) er lidt under 23, men kender jeg den officielle ret, så kommer den til at ligge lidt højere, da den er afhængig af forrige løbers indsats. Men alt i alt er jeg fint tilfreds.

Nu vil jeg i et langt bad!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#636 Lord Beef Jerky 14 år siden

#634 Jamen det dyre er noget helt nyt for mig, og hattetequillaen har jeg drukket i spandevis før i tiden... selvom det nu oftest har været white russians, roodkiep (fordi det er så fucking klamt), sambucca milkshakes, diverse shots (mintu er et hit) og captain morgans og cola der har været et hit. Og ej at forglemme øl... dem ryger der hurtigt en 10-20 stykker ned af på en aften =)
Gravatar

#637 McPeter 14 år siden

#636 - fair nok. :-) puha captain morgan spice rom smager bare så meget af vanilie det er til at få kvalme af. Drikker den ikke hvis jeg kan undgå det. Så hellere noget Skanderborg-the (8-års Bacardi med Kondi - flabet på den gode måde) :-) Bedst er nu en god rom som fx El Dorado 12/15/21 års. :-)

Hvad dælen er roodkiep?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#638 Lord Beef Jerky 14 år siden

#637 Mmmmhhh vanilie... jeg elsker også root beer, vanillia coke, mountain dew code red og alt det der oversøde amerikanske snask. Roodkiep er en hollandsk variant på æggelikør... ekstra tyk og ekstra nasty.
Gravatar

#639 Bony 14 år siden

Så fik jeg startet mit løb op igen, med hjælp fra motivations trackeren Endomondo. Hehe..

Er der andre der bruger Endomondo herinde?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#640 dyg 14 år siden

Nope, jeg bruger garminconnect. Så vidt jeg kan se, så kan man bruge sit Garmin ur til Endomondo, så det kunne da være, at jeg skulle se, hvad det er for ngoet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: