Gravatar

#11 Tommy Kristensen 11 år siden

Er her også stadig, tidligere som vassago, men er ikke så aktiv som tidligere.
Gravatar

#12 Kiksmann 11 år siden

Er her stadig, men er ikke så aktiv mere.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13 Herrguth 11 år siden

Jeg kan se at mit første indlæg er fra d. 3. juni 2004, men jeg tror jeg har været på forummet før det. Jeg er ikke så god til at få skrevet herinde, men jeg følger med i de fleste tråde. Det er egentlig ret mærkeligt, at man "ved" så meget om andre folks op- og nedture, uden at kunne sætte ansigt på dem. Måske man burde deltage i et Filmz-arrangement en dag.

Den eneste jeg har mødt i virkeligheden her fra er Davenport, da vi sad ved siden af hinanden i Cinemaxx Odense til "Sin City", som vi fik billetter til fra Filmz. Vi hilste, men det var først da jeg kom på Filmz Forum igen, at jeg fandt ud af, at det var ham jeg sad ved siden af. Lagoni sad også på samme række.

Så har jeg også engang spottet The Insider på Køge station. Men fandt det dog mærkeligt at hilse på, når det kun er mig der ved hvem han er og ikke omvendt.

#Davenport, så har du jo snart 10-år jubilæum på Filmz! :D
Gravatar

#14 davenport 11 år siden

Ja, det er lidt langt ude ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 HelmerJ 11 år siden

Hvis jeg ikke husker helt forkert må jeg ha sat på den anden side af Davenport
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#16 putandtake 11 år siden

Jeg har også været med i omkring 10 år men i meget begrænset omfang - dette er min første kommentar i mere end 1 år. Jeg synes debatten ofte har været på et vidensniveau, hvor jeg ikke rigtigt har haft nogen glæde af siden.
Gravatar

#17 inflector 11 år siden

Mit første indlæg er fra 2002, men jeg har de sidste par år ikke været særlig aktiv. Efter jeg er blevet hus og hundeejer er min tid til at bumse rundt på nettet blevet noget mindre. Jeg læser ofte med, men det er efterhånden sjældent jeg får skrevet noget.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 MoH 11 år siden

Mit første indlæg var d. 11. apr. 2006, men var bruger i lang tiden inden jeg skrev første gang.
Gravatar

#19 DarkLight 11 år siden

Har altid heddet det samme, og første indlæg er fra: 5. mar. 2002 17:09, hvis jeg går tilbage. Kan dog ikke forstå det er SÅ længe siden :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 Slettet Bruger [932073772] 11 år siden

Uh, 2. maj 2003 var mit første indlæg, så jeg har rent faktisk været herinde i 10 år, trods de slettede brugere og navneskift over et par gange. :)

Skriv ny kommentar: