Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Hey - Jeg kunne godt tænke mig en check in, på hvem der stadig er her på forummet. Der er en del der har forladt os gennem tiderne, men også en del der har skiftet navn, nogle der lyder som "de gamle" men hedder noget andet nu.

Jeg har været her siden 13.10.03, og heddet det samme siden da.

Men hvad med Nakalay, Asta osv. Er i her endnu, og bare læser med?

Håber i vil være med?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Slettet Bruger [932073772] 11 år siden

Mit første brugernavn var vist Kadann, så blev det til Utyske i en lang periode, en meget kort periode med Drebble og nu mit rigtige fornavn: Bruno. :)

Ja, Asta har vi vist ikke hørt fra i mange år efterhånden, men Nakalay viser sit ansigt fra tid til anden.
Gravatar

#3 Mikkel Abel 11 år siden

Jeg har været på siden i to år, men har først været rigtig aktiv inde for det sidste år, så jeg er vist en af de forholdvist nye. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#4 HelmerJ 11 år siden

Har været her siden 04.01.04 stadig samme navn
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#5 Collateral 11 år siden

Mit første indlæg er fra 23.09.2004, men jeg har før da været her som lotr-sw-fan eller sådan noget i den dur. Og er fortsat aktiv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 TP-DK 11 år siden

*Løfter langsomt hånden i vejret* Jeg er her stadig :P

Jeg havde en anden bruger før denne, men den blev slettet da filmz havde et eller andet problem med logins.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#7 Kisbye 11 år siden

Jeg har altid heddet det samme.

Når jeg kigger gamle tråde igennem, har jeg godt nok lagt mærke til at der er mange brugere der ikke længere er her. Det kunne være interessant at vide hvorfor de har forladt os.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#8 Ericmase 11 år siden

Mit brugernavn har altid været Ericmase lige siden d. 14/12/08. :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 Ispep 11 år siden

Hvad med den tidligere anmelder Nicki Jensen?? Han skriver og kommenterer ikke mere.
Gravatar

#10 MOVIE1000 11 år siden

Mit første indlæg er fra 2005, men oprettede min bruger i 2004, var lidt på sidelinjen inden jeg rigtig skrev på forummet. Mit første brugernavn var jamesbond007, havde kun det alias i ca 1 år, før det blev ændret til det nuværende. MOVIE1000.

Hvorfor MOVIE1000?
Egentlig taget fra tv kanalen TV1000, synes det klingede godt, men brugte det mest til counter strike, hvilket jeg stadig gør idag. Har overvejet at ændre det navnet, men hader selv når andre brugere ændrer deres navne herinde :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: