Hmm ... jeg kunne eventuelt dukke op iført samme maske og tøj som Michael Myers fra 'Halloween' og beholde begge dele på under hele arrangementet. Og så ville jeg hele tiden tale med samme stemme som ham, der her er til talepædagog:
Måske det synes en anelse selv ironisk, at jeg skulle have en sang om at skulle dø, når jeg står og viser min baby frem og spørger... "Hvad synes I?"... Morbidt, endda. :D
Du er min første spillefilm et tragisk drama, så vil helst have, at baggrunden passer til hovedretten. :) Men når jeg laver film to eller tre, så passer det nok meget godt. :)
Kan se, at jeg havde første indlæg 25. marts 2005, men inden da havde jeg helt sikkert snust rundt herinde i lang tid. Er faktisk endda ret overbevist om, at jeg har haft en anden bruger før, men kan ikke huske, hvad den hed :D
Denne bruger har dog altid heddet HonoDelLoce (selvom det, ved en fejl, startede med at være med små bogstaver hele vejen igennem ;) ).
Må dog også ærligt indrømme, at det er blevet til meget lidt, jeg får skrevet herinde. Det sker egentlig mest sådan en gang om ugen, hvor det lige kommer over mig. Men jeg læser med hver dag, flere gange om dagen ;) Faktisk har jeg ALTID filmz åben, når jeg er i nærheden af min computer :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Vi var nogle stykker, der kom herover nogenlunde samtidigt, dengang det gamle filmreactor.dk lukkede. Jeg var vistnok den sidste. Jeg postede for første gang som Le Samouraï i november 2003, men jeg har en svag erindring om, at jeg faktisk kortvarigt havde en anden brugerprofil før det. Siden er jeg skiftet til mit efternavn og har holdt nogle pauser undervejs, når det begyndte at tage for meget tid.
Jeg skriver egentligt næsten aldrig mere, modsat for 5-6 år siden, hvor jeg var temmeligt aktiv. Det hænger nok mest sammen med, at man godt kan blive lidt træt af de samme diskussioner mellem de samme mennesker for tyvende gang, og ikke mindst at min smag er skiftet, så jeg sjældent ser nyt mainstream efterhånden. M.a.o. er der steder, hvor det er mere oplagt for mig at poste end her.
Du er vel ikke nødsaget til at følge diskussionerne? Der er mange tråde på siden og noget må da fænge dig :0 Men samtidig skriver du det med mainstream hvilket jeg bedre kan forholde mig til, men så må du jo på jagt efter andre sider. Bemærkede faktisk at du slettede din profil for nylig.
#41 BN 11 år siden
Hmm ... jeg kunne eventuelt dukke op iført samme maske og tøj som Michael Myers fra 'Halloween' og beholde begge dele på under hele arrangementet. Og så ville jeg hele tiden tale med samme stemme som ham, der her er til talepædagog:
#42 the_paki_don 11 år siden
#43 BN 11 år siden
Såsom det følgende nummer (?):
http://official.fm/tracks/B7Cs
#44 the_paki_don 11 år siden
#45 BN 11 år siden
Men så ville Michael Myers-masken da passe til lejligheden?!
#46 the_paki_don 11 år siden
#47 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Muhuhahahaha!
#48 HonoDelLoce 11 år siden
Denne bruger har dog altid heddet HonoDelLoce (selvom det, ved en fejl, startede med at være med små bogstaver hele vejen igennem ;) ).
Må dog også ærligt indrømme, at det er blevet til meget lidt, jeg får skrevet herinde. Det sker egentlig mest sådan en gang om ugen, hvor det lige kommer over mig. Men jeg læser med hver dag, flere gange om dagen ;) Faktisk har jeg ALTID filmz åben, når jeg er i nærheden af min computer :)
#49 Thomsen 11 år siden
Jeg skriver egentligt næsten aldrig mere, modsat for 5-6 år siden, hvor jeg var temmeligt aktiv. Det hænger nok mest sammen med, at man godt kan blive lidt træt af de samme diskussioner mellem de samme mennesker for tyvende gang, og ikke mindst at min smag er skiftet, så jeg sjældent ser nyt mainstream efterhånden. M.a.o. er der steder, hvor det er mere oplagt for mig at poste end her.
#50 Ispep 11 år siden
Du er vel ikke nødsaget til at følge diskussionerne? Der er mange tråde på siden og noget må da fænge dig :0 Men samtidig skriver du det med mainstream hvilket jeg bedre kan forholde mig til, men så må du jo på jagt efter andre sider. Bemærkede faktisk at du slettede din profil for nylig.