Har slettet min bruger en gang, fordi jeg blev vildt træt af at bruge så meget tid online...så droppede flere sider. Der var første indlæg 2. aug. 2007 med 9767 indlæg i alt...
Min nye bruger blev oprettet 18 dage senere med samme navn :)
Jeg har skiftet bruger nogle gange, dels fordi jeg blev sur over nogle røde lakajer slash judasser, der trak DF-kortet, og så stod jeg af, og en anden gang fordi min profil simpelthen crashede, og admin kunne ikke hjælpe. Men jeg har vist været her sammenlagt siden '02 eller '03 - dog off i perioder, som netop nævnt - først under navnet JON og sidenhen under variationer af Doctor Doom, Doom, Doc Doom, DoomWAD og Doktor Underhyler. Jeg er på forum i perioder men læser anmeldelser ofte. Jeg har vist aktuelt to profiler, hvor den ene hedder Doc Doom og den anden Doctor Doom. Det er noget med, at jeg fik oprettet en anden på min arbejdscomputer, da jeg ikke kunne logge ind en dag. Det er ret forvirrende til tider med denne skizofreni, idet jeg så ikke følger samme tråde på begge profiler. Jeg har ikke været struktureret nok til at få logget ind med samme profil på alle mine enheder.
Jeg gør det meget i semi-on-topic jokes, som kun de allermest intelligente forstår. Alle dumme tåber, skip mine indlæg.
Jeg havde første indlæg 21/4-05 og har haft samme navn altid. Er dog ikke så aktiv mere og nøjes med at gætte lidt med i billedquizzerne når jeg er heldig at jeg kan genkende noget.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg har skrevet mit første indlæg d. 4. november 2004, men har læst nyheder før det og ikke brugt forummet.
Nu er jeg her HVER DAG. Og det har jeg været i mange år. Det var kun min verdensrejse, der satte en dæmper for det.
Jeg kalder mig selv for The Paki Don, fordi det har været mit gamer navn, siden jeg var... 12,13 år gammel?
Og så har jeg brugt det navn alle vegne i foreskellige variationer. Foretrækker varianten The Paki Don, men her måtte jeg skrive det som the_paki_don.
Jeg vil sgu gerne møde flere folk herinde fra, fordi en del af jeres liv er noget, jeg følger med i og jeg åbner op for mit liv, dog ikke i samme grad.
Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan realisere mine ambitioner indenfor filmens verden og invitere Filmz folket til gratis visning på mine fantastiske film! :D
Så kan vi have Q & A, hvor sveden pibler ned af min pande og vores snak konstant bliver afbrudt af spydige sammenstød mellem BN og Ispep og Insider, der febrilsk render ind og ud for at høre til, hvor hans nuggets egentlig er blevet af (han er blevet Marlon Brando stor på det tidspunkt) og jeg sørger også for at invitere Davenports skraldemand. Bare fordi. :D
#13, hvor sjovt! Du måtte mægtig gerne have prikket mig på skulderen - jeg vil godt have kunnet genkende dit brugernavn :-) Next time!
Og tusind tak til BN for den yderst værdsatte ros!!
Mit første indlæg er fra den 5. oktober 2002. Vel godt en uge efter, at jeg som en møghamrende irriterende og sprogligt underudviklet 17-årig havde fået min første anmeldelse lagt på sitet. Det er helt vildt, hvor meget der er sket siden. 11 år, hold da fest...
#31 Skeloboy 11 år siden
Min nye bruger blev oprettet 18 dage senere med samme navn :)
#32 doctor doom 11 år siden
Jeg gør det meget i semi-on-topic jokes, som kun de allermest intelligente forstår. Alle dumme tåber, skip mine indlæg.
#33 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#34 wimmie 11 år siden
Samt trolling ;)
#35 misuma 11 år siden
#36 lyspunkt 11 år siden
Er dog ikke så aktiv mere og nøjes med at gætte lidt med i billedquizzerne når jeg er heldig at jeg kan genkende noget.
#37 the_paki_don 11 år siden
Nu er jeg her HVER DAG. Og det har jeg været i mange år. Det var kun min verdensrejse, der satte en dæmper for det.
Jeg kalder mig selv for The Paki Don, fordi det har været mit gamer navn, siden jeg var... 12,13 år gammel?
Og så har jeg brugt det navn alle vegne i foreskellige variationer. Foretrækker varianten The Paki Don, men her måtte jeg skrive det som the_paki_don.
Jeg vil sgu gerne møde flere folk herinde fra, fordi en del af jeres liv er noget, jeg følger med i og jeg åbner op for mit liv, dog ikke i samme grad.
Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan realisere mine ambitioner indenfor filmens verden og invitere Filmz folket til gratis visning på mine fantastiske film! :D
Så kan vi have Q & A, hvor sveden pibler ned af min pande og vores snak konstant bliver afbrudt af spydige sammenstød mellem BN og Ispep og Insider, der febrilsk render ind og ud for at høre til, hvor hans nuggets egentlig er blevet af (han er blevet Marlon Brando stor på det tidspunkt) og jeg sørger også for at invitere Davenports skraldemand. Bare fordi. :D
#38 davenport 11 år siden
Men held & Lykke med at invitere BN :D
#39 BN 11 år siden
;-D
#40 The Insider 11 år siden
Og tusind tak til BN for den yderst værdsatte ros!!
Mit første indlæg er fra den 5. oktober 2002. Vel godt en uge efter, at jeg som en møghamrende irriterende og sprogligt underudviklet 17-årig havde fået min første anmeldelse lagt på sitet. Det er helt vildt, hvor meget der er sket siden. 11 år, hold da fest...