Gravatar

#21 davenport 11 år siden

Ja, det skal vi lige have trukket fra din periode ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 Scherlund 11 år siden

Snuser nu også med stadig selvom aktiviteten er blevet betydelig mindre med tiden.
Gravatar

#23 wimmie 11 år siden

Første indlæg var 7.februar 2004 - inden da brugte jeg kun siden til at læse nyheder. Har altid haft samme brugernavn :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#24 Kruse 11 år siden

Mit første indlæg var tilsyneladende d. 11. juni 2007, men hvor lang tid jeg læste med inden jeg skrev mit første indlæg kan jeg ikke huske. Og jeg hed tidligere heTTeh :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#25 tiany 11 år siden

Første indlæg 31.januar 2007, men havde snuset rundt i et par år inden da.
Har altid haft samme brugernavn.

Jeg er ikke så aktiv efter, at der er kommet småbørn i huset... Læser meget med, men kommentere ikke.
Valar morghulis
Gravatar

#26 nakalay 11 år siden

Jeg besøger stadig forummet mere eller mindre dagligt for at følge med i visse tråde, men det er længe siden, jeg var aktiv herinde.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#27 McPeter 11 år siden

Første indlæg: 3. nov. 2003 19:58
Seneste indlæg: 19. aug. 2013 09:46
Indlæg i alt: 9192
Stadig samme navn.

Er bestemt ikke ligeså aktiv som jeg engang var, men læser dog stadig udvalgte tråde. :-) Bare ikke ligeså ofte jeg har behov for at byde ind selv.

Har dog travlt med at se film, arbejde, træne og levere indhold til mit filmsite, så der er ikke så meget tid som der var engang desværre.

Edit: Hov, jeg har da i øvrigt snart 10 års jubilæum. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#28 Slettet Bruger [1096230693] 11 år siden

Jeg har også været her et stykke tid, også tidligere under et andet navn. Jeg er ikke så aktiv som jeg var engang. Tiden og prioriteterne er blevet nogle andre. Filmz har altid været en bonus ting for mig.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#29 BN 11 år siden

Jeg skrev mit første indlæg 16. maj 2004 00:13. Så jeg har været her i lidt over 9 år og kan fejre 10 års-jubilæum til næste forår. :-)

Jeg har skrevet i alt 17.094 indlæg.

Jeg har hele tiden kaldt mig BN - bortset fra, at jeg i begyndelsen skrev det "bn", altså med små bogstaver.

BN er en forkortelse for Beautiful Night, som er navnet på det band, jeg dyrker som en anden af mine hobbies. (Se min signatur.)

Jeg har sommetider overvejet at stoppe med at SKRIVE herind, ja, har endda en enkelt gang slettet min bruger og oprettet den påny for at markere, at jeg fremover kun ville LÆSE herinde. Men jeg har fundet ud af, at jeg ikke rigtigt kan undvære nogen af delene.

Filmz.dk er trods alt Danmarks bedste film-website og har med Filmz-TV også det bedste filmprogram siden DR's Bogart og den bedste tv-vært siden Ole Michelsen.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#30 Åkepool 11 år siden

11. sep. 2006 skrev jeg første gang og har altid kørt med samme brugernavn.

Jeg synes det er et godt stykke tid siden, at jeg har set kommentarer fra f.eks. Yoda, Corgan og var det Nostromo ham den engelskskrivende hed? Der er selvfølgelig flere der er røget i svinget, som jeg ikke kan komme på lige nu.

Der er sikkert også nogle jeg tror ikke skriver mere, som bare gør det under et nyt navn. Jeg er lidt bagud med det der.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: