Gravatar

#71 Kisbye 11 år siden

Personligt syntes jeg også Filmz er blevet for mainstream for min smag og det virker også lidt som om de har svært ved at finde ud af hvilken stil de skal kører.
Nyhederne har ofte Se og Hør overskrifter, og omhandler gerne de samme mainstream superhelte film, som man alligevel får ørene blæst fulde om alle andre steder.
Samtidig kommer der så en sjælden gang imellem en interessant artiklen om et ikke-mainstream emne som for eksempel Benway's artikel om Fritz Lang.
Der kommer stadig et par guldkort engang imellem, men det er mest i forummet. Nyhederne giver jeg ikke meget for.

#49 / Thomsen
Du skriver om alternativer? kender du andre film fora på dansk, der beskæftiger sig med de lidt mere smalle film / indie / kunst film / klassikere?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#72 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Havde aldrig læst Prometheus-tråden, men nu scrollede jeg lige lidt i den:

Jeg formoder, at Bruce = Richard Burton?

"Du ligger som du har redt .... nar!"

HAHA, den stak da helt af til sidst :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#73 BN 11 år siden

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#74 Ispep 11 år siden

Filmz har da altid været mest mainstream mig bekendt. Og så synes jeg da ikke de har svært ved at finde en bestemt stil, hvad det så end betyder. Filmz er en side der primært gør opmærksom på seneste nyheder og filmanmeldelser. Lidt mere variation i nyhederne måtte der gerne komme, også i polls. Jeg kunne også savne flere anmeldelser af ældre film/klassikere, men alt det tager vel tid.
Gravatar

#75 lagoni 11 år siden

Jeg kan se jeg har 10-årsjubilæum herinde i år. Jeg læser en del her stadig - dog sjældent nyhedsdiskussioner, mest om fx Netflix og tilbud (og en lidt sær fascination af 'Hvad laver du nu...).

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke skriver herinde mere, tror bare ikke jeg går så meget op i film som tidligere og så er hverdagen blevet lidt travlere de sidste år.

Overvejer dog at lave et 'brok over jobsøgning'-indlæg, men dem er der - forståeligt nok - så mange af i forvejen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#76 davenport 11 år siden

- #71:
Fritz.dk
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#77 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Fritzl.dk
Doctor Last Warning
Gravatar

#78 wiseguy 11 år siden

Aktiv siden 2004. Er stadig forbi et par gange de fleste dage, men skriver ikke så tit, som førhen....
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#79 Thomsen 11 år siden

Kisbye (71) skrev:

#49 / Thomsen
Du skriver om alternativer? kender du andre film fora på dansk, der beskæftiger sig med de lidt mere smalle film / indie / kunst film / klassikere?

Nej, desværre, ikke på dansk.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#80 smilemirabell 11 år siden

Jeg har været med fra 2006, men læser mest på sidelinien, har kun skrevet 102 indlæg
Er noget hæmmet af jeg er ordblind, hvad denne tråd og så fint viser..

http://filmz.dk/forum/teknik/problemmer-med-harddi...

Jeg kan dog selv grine af det
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.

Skriv ny kommentar: