Gravatar

#91 Yoda 21 år siden

Star Wars Episode II
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#92 filmz-Wacker 21 år siden

O brother - where ar thou. Første gang jeg har set filmen, og jeg er allerede helt vild med den. Den skal ses igen
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#93 dyg 21 år siden

When The Last Sword Is Drawn - En rørende flot historie, med action, drama, humor, tårer, osv. Kan klart anbefales.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#94 Yoda 21 år siden

Er netop trillet ned af sofaen efter en omgang solid Cronenberg gys.

- Fluen
- Scanners
- Blodbrødre

Uhhhhhhh, gyse(r)ligt C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#95 wiseguy 21 år siden

Gå langt uden om gyseren

Slash

Mage til crap film!!!
Så var det noget bedre med et gensyn med den første Spider-Man film. Så nu er jeg klar til premieren på Spider-Man 2 på onsdag.
_____
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#96 chronaden 21 år siden

så hellboy idag, faktisk meget god nobrainer underholdning :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#97 dyg 21 år siden

Dark City - Dejligt gensyn, det er nu en fed film

Blah, nå nu må jeg skrive det igen igen, er snart træt af at skrive den titel:

The Adventures of Buckaroo Banzai Across The Eigth Dimension - Den film er dæælme underlig. Tror lige jeg skal se den igen for at ville udtale mig yderliger om den. Men meget sjov, det er den da.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#98 ks 21 år siden

Tombstone: En rigtig god moderne western, omend historien er fortalt lidt rodet til tider synes jeg bestemt det var en god film. Desuden synes jeg Val Kilmer var aldedes fremragende i rollen som Doc Holiday, helt klart en film der kan anbefales hvis man har en lille svaghed for westerns. Der er blandt andet en god duel scene som er inspireret ganske tydeligt af Sergio Leone, finurlig lille sag.
Gravatar

#99 wiseguy 21 år siden

Så endnu en rigtig crap gyser i aftes: Ginger Snaps
Er inde i en dårlig stime...
_________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#100 filmz-nemesis 21 år siden

Interstate 60, en dejlig komedie med en sjov og interessant historie.
Og så er scenen med den pinke power ranger, der søger det perfekte knald lige til UG.

The shinning, synes ikke den er disideret uhyggelig, men psykologisk skræmmende, god bagrunds musik/lyd. Jack kan bare sit shit, og så har han perfekt psycko ansigt, når det skal bruges. Remake med bunnies

Skriv ny kommentar: