Mage til crap film!!! Så var det noget bedre med et gensyn med den første Spider-Man film. Så nu er jeg klar til premieren på Spider-Man 2 på onsdag. _____
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Blah, nå nu må jeg skrive det igen igen, er snart træt af at skrive den titel:
The Adventures of Buckaroo Banzai Across The Eigth Dimension - Den film er dæælme underlig. Tror lige jeg skal se den igen for at ville udtale mig yderliger om den. Men meget sjov, det er den da.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Tombstone: En rigtig god moderne western, omend historien er fortalt lidt rodet til tider synes jeg bestemt det var en god film. Desuden synes jeg Val Kilmer var aldedes fremragende i rollen som Doc Holiday, helt klart en film der kan anbefales hvis man har en lille svaghed for westerns. Der er blandt andet en god duel scene som er inspireret ganske tydeligt af Sergio Leone, finurlig lille sag.
Interstate 60, en dejlig komedie med en sjov og interessant historie. Og så er scenen med den pinke power ranger, der søger det perfekte knald lige til UG.
The shinning, synes ikke den er disideret uhyggelig, men psykologisk skræmmende, god bagrunds musik/lyd. Jack kan bare sit shit, og så har han perfekt psycko ansigt, når det skal bruges. Remake med bunnies
#91 Yoda 21 år siden
#92 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#93 dyg 21 år siden
#94 Yoda 21 år siden
- Fluen
- Scanners
- Blodbrødre
Uhhhhhhh, gyse(r)ligt C",)
#95 wiseguy 21 år siden
Slash
Mage til crap film!!!
Så var det noget bedre med et gensyn med den første Spider-Man film. Så nu er jeg klar til premieren på Spider-Man 2 på onsdag.
_____
#96 chronaden 21 år siden
#97 dyg 21 år siden
Blah, nå nu må jeg skrive det igen igen, er snart træt af at skrive den titel:
The Adventures of Buckaroo Banzai Across The Eigth Dimension - Den film er dæælme underlig. Tror lige jeg skal se den igen for at ville udtale mig yderliger om den. Men meget sjov, det er den da.
#98 ks 21 år siden
#99 wiseguy 21 år siden
Er inde i en dårlig stime...
_________
#100 filmz-nemesis 21 år siden
Og så er scenen med den pinke power ranger, der søger det perfekte knald lige til UG.
The shinning, synes ikke den er disideret uhyggelig, men psykologisk skræmmende, god bagrunds musik/lyd. Jack kan bare sit shit, og så har han perfekt psycko ansigt, når det skal bruges. Remake med bunnies