Dodgeball: A True Underdog Story - Så den til premiere surprise i går. En ganske ordinær komedie, som følger det samme mønster som alle andre film i den genre, med et par enkelt geniale indslag undervejs.
Hvis den skal ses, så se den i biffen.. jeg tror ikke den vil gøre sig godt på den lille skærm, fordi der ikke er guf nok i den, til at klare sig uden en god mængde mennesker, som griner af de sædvanlige gags.
Coronado: Bortset fra, at effekterne var uinteressante, havde pengene været bedre givet ud på en ordentlig manuskriptforfatter, instruktør og skuespillere. Selv John Rhys-Davies skuffer fælt i sin meget lille rolle. 1/6
The Big Hit: Herlig actionkomedie. Wahlbergs kvaler som kombineret lejemorder og tøffelhelt har stor underholdningsværdi. 4/6
Freddy vs. Jason: Hvis man kan lide de gamle film om Freddy og/eller Jason, er der ingen grund til ikke at kunne lide denne. Nogle er opfordret, andre advaret. 4/6
Once Upon A Time In Mexico: Sjældent har 1½ time føltes så lang! Et nærmest uspiseligt pot-pourri af for mange hovedpersoner og handlingsforløb, der alle vil være mest fremtrædende. Halvdelen af den opnåede karakter er for Depps deltagelse... 2/6
Blood: The Last Vampire: Fremragende, men lidt kort japansk tegnefilm. Dette gør den dog så meget mere intens. Visuelt overrumplende med gode actionsekvenser. 5/6
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Ikke noget vidunder af en film, men den er da vældigt underholdende. Og Tommy Lee Jones er ALTID god. :-) Selv i en letbenet film som denne spiller han rigtigt godt.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#101 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis den skal ses, så se den i biffen.. jeg tror ikke den vil gøre sig godt på den lille skærm, fordi der ikke er guf nok i den, til at klare sig uden en god mængde mennesker, som griner af de sædvanlige gags.
#102 evermind 21 år siden
Bortset fra, at effekterne var uinteressante, havde pengene været bedre givet ud på en ordentlig manuskriptforfatter, instruktør og skuespillere. Selv John Rhys-Davies skuffer fælt i sin meget lille rolle. 1/6
The Big Hit:
Herlig actionkomedie. Wahlbergs kvaler som kombineret lejemorder og tøffelhelt har stor underholdningsværdi. 4/6
Freddy vs. Jason:
Hvis man kan lide de gamle film om Freddy og/eller Jason, er der ingen grund til ikke at kunne lide denne. Nogle er opfordret, andre advaret. 4/6
Once Upon A Time In Mexico:
Sjældent har 1½ time føltes så lang! Et nærmest uspiseligt pot-pourri af for mange hovedpersoner og handlingsforløb, der alle vil være mest fremtrædende. Halvdelen af den opnåede karakter er for Depps deltagelse... 2/6
Blood: The Last Vampire:
Fremragende, men lidt kort japansk tegnefilm. Dette gør den dog så meget mere intens. Visuelt overrumplende med gode actionsekvenser. 5/6
#103 evermind 21 år siden
#104 Corgan 21 år siden
;-)
Det er ikke for omfattende. Det er helt fint.
#105 Kalle Ferm 21 år siden
Ikke noget vidunder af en film, men den er da vældigt underholdende. Og Tommy Lee Jones er ALTID god. :-) Selv i en letbenet film som denne spiller han rigtigt godt.
#106 filt 21 år siden
*Host* "Batman Forever" *Host*
#107 Yoda 21 år siden
#108 Lady Arwen 21 år siden
Eternal sunshine of the spotless mind den var bare GOD!!!
Van Helsing ret fed film Hugh jackman og David wenham er altså for gode!!
Harry Potter and the prisoner of Azkaban FED FED film den er altså GOD!!
DVD film jeg lige har set/genset:
Chocolat med COOL Johnny Depp
what women want med Mel Gibson den er da bare sjov
Spiderman God film men lidt dårlige effekter!!
Alle filmene HOLDER SE DEM!!
#109 Yoda 21 år siden
#110 filmz-kain 21 år siden