så Dawn of the Dead, blev lidt overrasket, som #78 skriver om hellboy bliver denne oxo holdt lidt oppe af humoren, og uhyggen bliver ofret lidt frem for actionscener, men alt ialt en god overraskende film alligvel :)
Er også en af dem, som var inde og se Hellboy igår. Synes den er meget flot filmet, men det er lidt som om den mangler et eller andet! Slutningen munne godt have været lavet lidt bedre, synes den er for hurtig og let overstået.
Pearlman er simpelthen Hellboy. Krönen er ganske ok, og ser lidt klam ud uden sit tøj.
Med sine mangler og andet, er det stadig en film jeg synes godt om. 4/6 herfra.
HellBoy: En temmelig overfladisk film synes jeg egentlig, de første 40 minutter er temmelig gode, derefter så starter actionen og effekterne, lidt skuffende. Der er nogle scener der prøver at være personlige, men jeg synes de faldt lige igennem, Selma Blair passede slet ikke ind i hendes rolle. Egentlig en ret usammenhængende historie, og som sagt før, en rodet slutning. Godt skuespil af Ron Pearlman, men så er der heller ikke så meget mere i den, den mangler det personlige træk som jeg godt kan lide ved X-Men og Spider-Man.
Dogdeball Rigtig film komedie film, med Ben Stiller. Shrek 2 Ogsaa en rigtig fed komedie film, med en masse fede skuespillere! Spider-man 2 Fantastisk action film. Tobey Maguire spiller kanon godt.
<p><font face="Tahoma" color="#FF0000">The Dark side is best for Me</font></p>
Intolerable Cruelty - de Coen brødre er lidt speciale, men en ganske sjov og underholdende film. Dog var Clooneys tale til de andre skilsmisseadvokater og efter følgende klap, lidt for meget belærende.
RoboCop - skulle lige have fyret op for denne action-klassiker, som er min første Criterion-DVD. ;) Det var sgu godt at se den igen, specielt fordi jeg var blevet vant til 4:3 billede på VHS-udgaven, så der var en del ting jeg ikke kunne huske fra filmen.
#81 DarkLight 21 år siden
#82 El vez 21 år siden
#83 chronaden 21 år siden
#84 DarkLight 21 år siden
#85 filmz-nemesis 21 år siden
Synes den er meget flot filmet, men det er lidt som om den mangler et eller andet! Slutningen munne godt have været lavet lidt bedre, synes den er for hurtig og let overstået.
Pearlman er simpelthen Hellboy. Krönen er ganske ok, og ser lidt klam ud uden sit tøj.
Med sine mangler og andet, er det stadig en film jeg synes godt om. 4/6 herfra.
#86 ks 21 år siden
3/6, en okay popcorns film.
#87 Yoda 21 år siden
#88 filmz-general grevious 21 år siden
Rigtig film komedie film, med Ben Stiller.
Shrek 2
Ogsaa en rigtig fed komedie film, med en masse fede skuespillere!
Spider-man 2
Fantastisk action film. Tobey Maguire spiller kanon godt.
#89 filmz-nemesis 21 år siden
Dog var Clooneys tale til de andre skilsmisseadvokater og efter følgende klap, lidt for meget belærende.
#90 filmz-Kadann 21 år siden