Igår så jeg Starship Troopers 2 og jeg må indrømme at den ikke var alt for god, fin nok, men den begyndte næsten at blive ligesom Braindead fordi der sprøjter blod ud over det hele!
Ellers har jeg også lige set Dawn Of The Dead (den gamle af dem, men skal se den nye idag) og den kunne jeg godt li selvom jeg havde forventet lidt mere gys, men fed film!
En utrolig intelligent, og ja, genial film, så den lige på tv2 og jeg er ikke sikker på jeg fik fat i alt i historien, hvilket ikke behøver at være en dårlig ting, jeg følte stadig filmen gav mening hvilket mere giver en god grund til at gense den igen så hurtigt som muligt for at rette ud på de ting jeg er i tvivl om. Jeg fandt egentlig filmen lidt sløv de første 45 minutter, men da jeg først kom ind i filmen var den simpelthen genial, og slutningen var helt unik. 6/6
Ja, jeg har kigget på den flere gange, men har desværre ikke flere penge til at spendere på dvd'er i denne måned, men den bliver helt sikkert bestilt når vi nærmer os den 1.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så den svenske "Utvandrarna" med bl.a. Max von Sydow og Liv Ullman på SVT i går aftes. Det er en glimrende 3 timers+ filmatisering af Wilhelm Mobergs klasiker af sammen navn (en bog der har lidt samme status, som "Kongens Fald" har herhjemme). Anden del kommer i aften, og den skal også ses.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
The Ice Storm af Ang Lee. Han er en alsidig fætter ham Lee. The Ice Storm er fra 97, altså fra før han lavede Crouching Tiger... og den her på sitet meget omtalte Hulk. Han springer fra genre til genre, hvilket jo da er beundringsværdigt. The Ice Storm er en meget stille film sammenlignet med de førnævnte. Den er ikke særligt oprivende, men den er spækket med gode skuespillere: Sigourney Weaver, Joan Allen og Kevin Kline som de voksne med problemer. Det der er rigtigt sjovt er at Tobey Maguire, Elijah Wood, Christina Ricci og Katie Holmes spiller teenagerne med problemer, for problemer har de alle i denne film. Den er jo 7 år gammel, så vor tids nye superstjerne er nogle rigtige grønskollinger at se på... ______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Piloten til Twin Peaks - Alt for lækker, skal blive godt at se sæson 1 af denne fabelagtige serie igen. Det er ved at være for lang tid siden jeg sidst har set den.
Nogen der ved, hvordan det går med planerne om at udgive resten af serien?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#171 Yoda 21 år siden
Det sjovste var, da George Lucas dukkede op i en cameo-rolle som en misfornøjet tivoligænger. Havde helt glemt, at han var med! C",)
#172 filmz-karlerminven 21 år siden
Ellers har jeg også lige set Dawn Of The Dead (den gamle af dem, men skal se den nye idag) og den kunne jeg godt li selvom jeg havde forventet lidt mere gys, men fed film!
What is a not-joke?
#173 chronaden 21 år siden
#174 ks 21 år siden
En utrolig intelligent, og ja, genial film, så den lige på tv2 og jeg er ikke sikker på jeg fik fat i alt i historien, hvilket ikke behøver at være en dårlig ting, jeg følte stadig filmen gav mening hvilket mere giver en god grund til at gense den igen så hurtigt som muligt for at rette ud på de ting jeg er i tvivl om. Jeg fandt egentlig filmen lidt sløv de første 45 minutter, men da jeg først kom ind i filmen var den simpelthen genial, og slutningen var helt unik. 6/6
#175 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Hvis du er til The Who kan jeg varmt anbefale den. Det er en Dobbelt dvd der virkelig giver meget for pengene både mht. til lyd og billede.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#176 dyg 21 år siden
#177 filmz-yoshimura 21 år siden
#178 chronaden 21 år siden
den ska sq bestilles asap!
#179 wiseguy 21 år siden
______
#180 dyg 21 år siden
Nogen der ved, hvordan det går med planerne om at udgive resten af serien?