Er enig med dig på mange af punkterne... synes dog at hulks super fjender i filmen er åndsvage, og at slutningen kammer helt over (ikke aller sidste scene, som er ret cool.. men selve sidste akt)
Efter Ks's marathon med "Back to the Future" kan jeg næsten ikke vente, til postbudet kommer med min box fra Axel.....
Det lader til, at det heldigvis er den korrekte version. Som det står på Axel Musics hjemmeside:
"THIS IS THE NEW AND CORRECT FRAMED VERSION ! PLEASE NOTE THAT WE MAY NEED TO OPEN YOUR BOX - BUT ONLY TO MAKE 100% SURE THAT YOU GET THE CORRECTED VERSION"
Og kun 149,- Det er billigt! C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jep, det er sku billigt - overvejer stærkt at skifte min "forkerte" box ud.
"Hulky"... hehe, jep, det kunne sku være sjovt at se en film men hende (på eneglsk: "She-Hulk"). John Byrne lavede jo en ganske habil række numre med hende som havde det rette glimt i øjet - kunne måske fungere som en filmatisering.
Jeg har endnu ikke fået set "Hulk" og har faktisk undgået den som pesten, men det kunne da være at man alligevel skulle give den en chance...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Riget: Herligt gensyn med blandt andre Stig Helmer, Fru Drusse, Krogshøj, Moesgaard, Bondo og ikke mindst lille Mary. Skønt persongalleri på disse spøgelsesløjer fra en tid, hvor Trier stadig var noget, jeg gad bruge tid på. Stadig en skam, vi aldrig får 3. del... :(
Dawn of the Dead (remake): Fremragende underholdning!! På sin vis virker den nærmere som en hyldest til end en genindspilning af George Romeros klassiker. Denne version har sine egne kvaliteter og kan varmt anbefales alle zombie-elskere med blod på tanden! Nu venter jeg bare på dvd'en - og gid nogen snart genindspiller/hylder "Day of the Dead"...!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Chinatown: En temmelig god detektiv film der bevæger sig temmelig langsomt, men imod slutningen virkelig griber fat. Dog fandt jeg den svær at se, et stort mysterium og man skal virkelig være vågen for at få fat i det hele, personligt følte jeg at der var nogle løser ender efter slutningen og at den foregik i et lidt for sløvt tempo. Trods det fandt jeg den dog stadig meget interessant og den kan helt sikkert anbefales hvis man er til film der kræver en del hjernearbejde undervejs. Desuden sjovt at se Jack Nicholson i hans helt unge dage, hvor han tydeligvis også var en fantastisk skuespiller.
#167: Du ramte min opfattelse af den film præcist. For mig mistede den en masse ved at den har disse løse ender og du har ret i at det er en film der kræver tålmodighed visse steder. Ellers en god film. -
Old Boy, Dawn of the Dead (Remake), en masse Elvis (og anden musik til anmeldelse), men ellers har den stået på arbejde arbejde, arbejde de sidste mange dage :(
The Who - Live at the Isle of Wight Festival - Tydeligt at se, at den kun har kostet $3, hverken lyd eller billede er helt i top.
Pi - Hvis man ikke lige vidste det, så ville der gå ca 2 minutter før man opdagede hvem instruktøren af denne film er. Meget let at se, da dens visuelle stil til tider minder rigtigt meget om Requiem For A Dream. Meget fed film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#161 Patriarch 21 år siden
#162 Yoda 21 år siden
Det lader til, at det heldigvis er den korrekte version. Som det står på Axel Musics hjemmeside:
"THIS IS THE NEW AND CORRECT FRAMED VERSION ! PLEASE NOTE THAT WE MAY NEED TO OPEN YOUR BOX - BUT ONLY TO MAKE 100% SURE THAT YOU GET THE CORRECTED VERSION"
Og kun 149,- Det er billigt! C",)
#163 chandler75 21 år siden
"Hulky"... hehe, jep, det kunne sku være sjovt at se en film men hende (på eneglsk: "She-Hulk"). John Byrne lavede jo en ganske habil række numre med hende som havde det rette glimt i øjet - kunne måske fungere som en filmatisering.
Jeg har endnu ikke fået set "Hulk" og har faktisk undgået den som pesten, men det kunne da være at man alligevel skulle give den en chance...
#164 evermind 21 år siden
Herligt gensyn med blandt andre Stig Helmer, Fru Drusse, Krogshøj, Moesgaard, Bondo og ikke mindst lille Mary. Skønt persongalleri på disse spøgelsesløjer fra en tid, hvor Trier stadig var noget, jeg gad bruge tid på. Stadig en skam, vi aldrig får 3. del... :(
Dawn of the Dead (remake):
Fremragende underholdning!! På sin vis virker den nærmere som en hyldest til end en genindspilning af George Romeros klassiker. Denne version har sine egne kvaliteter og kan varmt anbefales alle zombie-elskere med blod på tanden! Nu venter jeg bare på dvd'en - og gid nogen snart genindspiller/hylder "Day of the Dead"...!
#165 filmz-propagandapanda 21 år siden
Jeg ville vælge pesten, den film er bare så dårlig...
#166 Patriarch 21 år siden
Synes det er en rigtig cool film. Fedt spillet, spændende, fantastisk score, teknisk flot og med Sharon Stone i hendes livs rolle på alle måder.
#167 ks 21 år siden
#168 bobber 21 år siden
-
#169 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#170 dyg 21 år siden
Pi - Hvis man ikke lige vidste det, så ville der gå ca 2 minutter før man opdagede hvem instruktøren af denne film er. Meget let at se, da dens visuelle stil til tider minder rigtigt meget om Requiem For A Dream. Meget fed film.