Gravatar

#31 DarkLight 21 år siden

Nej. Tag Knock Out på Tv3 istedet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 Corgan 21 år siden

#29:

Hvilken Nosferatu udgave ejer du? Hvor har du købt den og for hvor meget? .... hvis du altså ejer den på dvd! ;-)
Gravatar

#33 dyg 21 år siden

#32 - Jeg har den ligeså. Købte den ved Axel i sin tid.. Her er den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 chronaden 21 år siden

har lige set 24 timer sæson 1 for første gang, gjorde det på 4 dage :>

ritti god serie imo
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#35 filmz-female cenobite 21 år siden

#32, ja ok nu fik du et sted du kunne købe den, jeg selv købte den for 35kr gennem en person på nettet :)
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#36 DarkLight 21 år siden

Dark Blue - En ganske udemærket badcop film med Kurt Russel. Bestemt seværdig, men slet ikke på højde med f.eks. Tranining Day.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37 filmz-yoshimura 21 år siden

Fulltime Killer: Hongkong-actionbrag der rykker ;-)

Nabi: Sær koreansk low-key sci-fi tænke/følefilm. Lidt tung på den dogme-agtige måde, men ok.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#38 ks 21 år siden

Ringenes Herre: Return Of the King: Den bedste i trologien efter min mening, fantastiske kampscener, en af de flotteste film nogensinde.
Gravatar

#39 dyg 21 år siden

Twilight Samurai - Kan helt klart anbefales. Flot film.

Se7en - Need I say more? Havde ikke set den film siden den kom ud på vhs i sin tid, så det var vel på tide, at jeg fik den set igen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 filmz-yoshimura 21 år siden

#39: Kan du lide Tasogare Seibei (Twilight Samurai), vil jeg klart anbefale dig også at se Mibu Gishi Den aka When the Last Sword is Drawn. Den er kanon!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: