The Last Samurai - utrolig smuk... og så er der jo ninja'er med! ;-)
United States of Leland - god film med rigtig godt skuespil og et lækkert soundtrack. Ryan Gosling (fra The Believer) gør det endnu engang rigtig godt. Det samme kan siges om Don Cheadle. Kevin Spaceys rolle er dog skuffende lille og virker en smule ligegyldig.
Den tredie vågen - Noget nær den bedste skandinaviske actionfilm jeg har set, som leverer god underholdning, gode skuespiller, et intelligent plot og et glimrende score, uden på noget tidspunkt at falde i fælden og blive "amerikansk".
Den kan sagtens anbefales, men for at fange hele handlingen og kende personerne, skal man helst have set "Noll tolerans" og "Livvakterna".
Har lige genset Gøgereden - One Flew over Cuckoo´s nest. En af de store klassikere, næsten 10 år siden jeg så den sidst og jeg havde næsten glemt hvor fabelagtig en film det er. Absolut en gensyn værd og der går ikke 10 år igen inden jeg skal se den endnu en gang.
Genså lige "The Great Escape", en fabelagtig underholdende film som er ældet ualmindeligt godt, selvom den varer 2t45m holder den et perfekt afbalanceret tempo hele vejen igennem og formår på intet tidspunkt at blive kedelig.
Hvor er det godt der er andre der kan lide/kender "The Great Escape", den film er jo noget nær genial. Jeg har egentlig aldrig mødt andre end min far der kendte den og han kan vist ikke engang li den...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
har lige set A Tale Of Two Sisters samt Spinal Tap for første gang.
er lidt skuffet over two sisters, var ikke nær så spooky og god som folk herinde har fået mig til at tro, men den havde da sine moments :)
spinal tap derimod blev jeg meget overrasket over, satme længe siden jeg har grint så hårdt, især den scene hvor ham med overskægget ikke kan komme ud af sin "skald" :DDD
#41 Corgan 21 år siden
United States of Leland - god film med rigtig godt skuespil og et lækkert soundtrack. Ryan Gosling (fra The Believer) gør det endnu engang rigtig godt. Det samme kan siges om Don Cheadle. Kevin Spaceys rolle er dog skuffende lille og virker en smule ligegyldig.
#42 dyg 21 år siden
#43 filmz-Kadann 21 år siden
Den kan sagtens anbefales, men for at fange hele handlingen og kende personerne, skal man helst have set "Noll tolerans" og "Livvakterna".
#44 cyberzed 21 år siden
#45 inflector 21 år siden
#46 ks 21 år siden
#47 lagoni 21 år siden
#48 ks 21 år siden
#49 Kia 21 år siden
#50 chronaden 21 år siden
er lidt skuffet over two sisters, var ikke nær så spooky og god som folk herinde har fået mig til at tro, men den havde da sine moments :)
spinal tap derimod blev jeg meget overrasket over, satme længe siden jeg har grint så hårdt, især den scene hvor ham med overskægget ikke kan komme ud af sin "skald" :DDD