Rashomon - Filmen er utrolig flot, selvom den er over 50 gammel. Med dens historie, der bliver fortalt igennem flere personer, kan man tydelig se hvor nyere film som The Usual Suspects og Hero har fundet inspiration.
Panik Room SE - Faktisk lidt anderledes og bedre end jeg havde forestillet mig, ret god utryghedsagtig film.
Shaolin Soccer - Som en anden skrev "faktisk ret sjov" men utrolig plat tiltider. Den når nok sit højdepunkt der hvor turneringen starter, så har jeg ikke sagt for meget ;-)
Kill Bill vol.1 - Jamen denne film skal jo bare nydes alt hvad den kan, specielt når man ved hvad der sker i 2'eren. For denne film er en lille perle, dog overgået af 2'eren, imo.
#21 Yoda 21 år siden
O.T. Samtidig var der bogudsalg i byen, så jeg fik alle "Tintin" tegneserierne for 10,- stk. C",) Lækkert!
#22 Corgan 21 år siden
#23 ks 21 år siden
#24 Bohemian 21 år siden
Alle Alien filmene, jeg elsker de film
T2-Directors Cut, den film er noget af det fedeste der er lavet
Armageddon , ret fed synes jeg
texas chainsaw massacre(den nye)- den er fin nok, rimelig ulækker stemning
Shaolin soccer, syns faktisk den erok sjov, men de ka godt li' at bruge CGI
To Ryk Og En aflevering,FØJ! for en en skod film.....ulækkert
#25 filmz-Wacker 21 år siden
E.T - den skal bare et par gange
Star Trek - First Contact - Den bedste ST film til dato, såden ryger også på engang imellem
Thirteen days - Havde ikke set den før, så jeg måtte lige købe den og se den.
http://www.samarit.dk
#26 MuManden 21 år siden
Shaolin Soccer - Som en anden skrev "faktisk ret sjov" men utrolig plat tiltider. Den når nok sit højdepunkt der hvor turneringen starter, så har jeg ikke sagt for meget ;-)
Kill Bill vol.1 - Jamen denne film skal jo bare nydes alt hvad den kan, specielt når man ved hvad der sker i 2'eren. For denne film er en lille perle, dog overgået af 2'eren, imo.
#27 Yoda 21 år siden
#28 El vez 21 år siden
#29 filmz-female cenobite 21 år siden
Merlin - Sam Neill er med, men udover det er det nok en af de flotteste film med en bedste historie, hvad angår filmatisering af King Arthur
4 Rooms - Rigtig fed film, starring Tarantino
2009 Lost Memories - En af de bedste, men klart den bedste i nyere tid, Sci-Fi film lavet.
Avalon - Ja, gid spil var sådan nu om dage, hehe. Men kanon film
Nosferatu (1922) - Har nok set den en snes gange, og den bliver bare bedre og bedre for hver gang. :P
No tears, please. It's a waste of good suffering
#30 Yoda 21 år siden