#51 - Wow.. jeg er forbløffet.. hvordan kan man sige at LXG og Boogie Nights næsten er lige gode?
Min bedømmelse: LXG 2/6 - Virkeligt en stinker, føj jeg kedede mig. Boogie Nights 5/6 - Overfed film, dog ikke helt så god som Magnolia og Punch-Drunk Love.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#52 Jeg siger heller ikke at de er næsten lige gode. De kan jo dårligt sammenlignes. Hvis du vil have flere "decimaler" på min rating, ville det være 3 med pil ned til LXG, og 4 med pil op til Boogie. Jeg synes at Boogie Nights er prop fuld af fede skuespillere, som alle gør det skide godt i den film. Men jeg vil ikke gå så langt som at kalde den overfed. __________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Så fik jeg endelig set Eric Bana i sin gennembrudsrolle som Chopper. Bana leverer utrolig godt skuespil, selvom filmen virke liiiiidt "meningsløs". Jeg forstår ikke helt at filmen tog 8 år at lave. Jeg hørte derefter lidt af kommentar-sporet med den rigtige Chopper, der skræmmende nok bekræfter autensiteten af mange af filmens klammeste scener.
...men se den p.g.a. Eric Bana's fremragende skuespil.
#51 wiseguy 21 år siden
Lever godt op til sit ry = tam. Rating 3/6
Boogie Nights:
Ok film, masser af fede skuespillere. Rating 4/6
________
#52 dyg 21 år siden
Min bedømmelse:
LXG 2/6 - Virkeligt en stinker, føj jeg kedede mig.
Boogie Nights 5/6 - Overfed film, dog ikke helt så god som Magnolia og Punch-Drunk Love.
#53 DarkLight 21 år siden
#54 dyg 21 år siden
#55 wiseguy 21 år siden
Jeg synes at Boogie Nights er prop fuld af fede skuespillere, som alle gør det skide godt i den film. Men jeg vil ikke gå så langt som at kalde den overfed.
#56 Yoda 21 år siden
#57 Corgan 21 år siden
...men se den p.g.a. Eric Bana's fremragende skuespil.
#58 ks 21 år siden
#59 Bohemian 21 år siden
#60 filmz-vidoq 21 år siden
kangaroo jack-sjov film og masser af go humor
van helsing-ok film óg godt sat sammen
alien 4-rigtig go film,også efter 30 gange lissom de andre alien film