Gravatar

#51 wiseguy 21 år siden

The League of Extraordinary Gentlemen:
Lever godt op til sit ry = tam. Rating 3/6

Boogie Nights:
Ok film, masser af fede skuespillere. Rating 4/6
________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#52 dyg 21 år siden

#51 - Wow.. jeg er forbløffet.. hvordan kan man sige at LXG og Boogie Nights næsten er lige gode?

Min bedømmelse:
LXG 2/6 - Virkeligt en stinker, føj jeg kedede mig.
Boogie Nights 5/6 - Overfed film, dog ikke helt så god som Magnolia og Punch-Drunk Love.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#53 DarkLight 21 år siden

#52, hehe mystisk at du så de nøjagtig samme film på samme dag :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#54 dyg 21 år siden

:D Shhhh (jeg måtte bare lige ud med lidt frustrationer her alt for tidligt på morgenen)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#55 wiseguy 21 år siden

#52 Jeg siger heller ikke at de er næsten lige gode. De kan jo dårligt sammenlignes. Hvis du vil have flere "decimaler" på min rating, ville det være 3 med pil ned til LXG, og 4 med pil op til Boogie.
Jeg synes at Boogie Nights er prop fuld af fede skuespillere, som alle gør det skide godt i den film. Men jeg vil ikke gå så langt som at kalde den overfed.

#56 Yoda 21 år siden

- Bernado Bertoluccis vidunderlige Oscar-sluger "The Last Emperor" - dog i en skrabet (om end tålelig) on-air udgave.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#57 Corgan 21 år siden

Så fik jeg endelig set Eric Bana i sin gennembrudsrolle som Chopper. Bana leverer utrolig godt skuespil, selvom filmen virke liiiiidt "meningsløs". Jeg forstår ikke helt at filmen tog 8 år at lave. Jeg hørte derefter lidt af kommentar-sporet med den rigtige Chopper, der skræmmende nok bekræfter autensiteten af mange af filmens klammeste scener.

...men se den p.g.a. Eric Bana's fremragende skuespil.
Gravatar

#58 ks 21 år siden

Unfaithful: Interessant lille erotisk thriller, der dog formår at opbygge langt bedre end afslutte.
Gravatar

#59 Bohemian 21 år siden

kangaroo jack- den er da ok , men ikke en film jeg vil se igen
Free in serenity.
Gravatar

#60 filmz-vidoq 21 år siden

held og lykke-rimelig sjov men ikke sjov nok

kangaroo jack-sjov film og masser af go humor

van helsing-ok film óg godt sat sammen

alien 4-rigtig go film,også efter 30 gange lissom de andre alien film
whoever wins.....YOU lose

Skriv ny kommentar: