Gravatar

#61 chandler75 21 år siden

Så fik jeg langt om længe set "Ghost World" og "Irreversible". To meget forskellige film men begge mesterværker. Den første skæv, humoristisk, slående, kynisk, den anden uafrystelig chokerende og brutal men samtidig fuld af ømhed.

To gange 6/6.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#62 Yoda 21 år siden

- Er lige rullet ned fra sofaen efter "hård" marathon med følgende:

Baz Luhrmanns "Romeo & Juliet"
Alfred Hitchcocks "The Birds"
Martin Scorseses "Taxi driver"
Richard Donners "Superman"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#63 Yoda 21 år siden

Hov, glemte Richard Donners "The Omen" - go' film C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#64 filmz-principia 21 år siden

Jeg har for et stykke tid siden set Rules Of Engagement, og jeg må sige at jeg blev meget imponeret. Aldrig før på film har jeg oplevet så meget spænding i en retssal. Både Samuel L. Jackson og Tommy Lee Jones er med til at gøre filmen absolut seværdig!

5/6
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#65 DarkLight 21 år siden

#64, set på tilbud i SuperBrugsen til 40 kroner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#66 Zelle 21 år siden

Men kan fåes hos TP til 25,- ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#67 filmz-yoshimura 21 år siden

Har lige set den koreanske Oldboy - mand, den er nasty! Men på den fede måde; absolut seværdig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#68 Yoda 21 år siden

- Lewis Teagues "Alligator" - tjaaaaaa......
Gravatar

#69 Yoda 21 år siden

Samt "American Psycho"
Gravatar

#70 filmz-VirtUs 21 år siden

Apocalypse Now - Redux. Fed men lidt for lang :)

Skriv ny kommentar: