Først så jeg den rystende "Requim for a Dream", så jeg havde hørt meget godt om inden og den levede heldigvis op til sit rygte. Det er sq noget af en deroute de mennesker oplever. Fantastisk klipning og skuespillet er sublimt.
Derefter den uhyggelige "The Ring" - amerikansk udgave. Heldigvis findes der også gode geninspilninger og det her er absolut en af dem. Har set den japanske, men der er alligevel en del forskel på de 2 film og i sidste ende synes jeg at de er lige gode.
Almost Famous: En fantastisk rørende og meget personlig film om livet bag scenerne på et stort rockband, kan helt sikkert anbefales til stort set alle der godt kan lide meget personlige film!
Var til snigpremiere på Hellboy i går aftes. Den er drøn underholdende, hvis man ellers er til superhelte-film. Action, humor og fede effekter. Rating 4/6 (m. pil op) Glæder til at få den på dvd. ____________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#76 har billetterne til Spiderman 2 i min pung, nu skal jeg kun sove 5 gange, så er det premiereaften :D De anmeldelser jeg har set på nettet har været rigtig gode.. ________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Hellboy - En udemærket superheltefilm som fortrinsvis holdes oppe af Perlman og humoren. Det er som om filmen taber lidt pusten i midten, og tilgengæld skyder helt forbi målet til sidst, hvor det kammer aalt for meget over for min smag. Jeg havde nok for høje forventninger, for de blev ikke helt indfriet. Dog vil jeg sige at det er den bedste superheltsfilm til dato, X-men filmene undtaget
3/6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#71 bobber 21 år siden
-
#72 inflector 21 år siden
Først så jeg den rystende "Requim for a Dream", så jeg havde hørt meget godt om inden og den levede heldigvis op til sit rygte. Det er sq noget af en deroute de mennesker oplever. Fantastisk klipning og skuespillet er sublimt.
Derefter den uhyggelige "The Ring" - amerikansk udgave. Heldigvis findes der også gode geninspilninger og det her er absolut en af dem. Har set den japanske, men der er alligevel en del forskel på de 2 film og i sidste ende synes jeg at de er lige gode.
#73 ks 21 år siden
#74 dyg 21 år siden
Requiem For a Dream - Stærk film. Skal opleves.
Almost Famous - Igen igen. Elsker den film.
Army Of Darkness - Et glædeligt gensyn. Bruce Campbell kan altid få mig i godt humør.
#75 wiseguy 21 år siden
Den er drøn underholdende, hvis man ellers er til superhelte-film. Action, humor og fede effekter. Rating 4/6 (m. pil op)
Glæder til at få den på dvd.
#76 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#77 wiseguy 21 år siden
De anmeldelser jeg har set på nettet har været rigtig gode..
________
#78 DarkLight 21 år siden
3/6
#79 El vez 21 år siden
#80 wiseguy 21 år siden
Han kan noget med de sværd...
________