#122 Tjoh, men hvis alt er relativt, så er udsagnet at "alt er relativt" i sig selv relativt, hvilket fører til et paradoks, såh ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nå, men jeg har lige genset Hero her til formiddag... fremragende film - kan ikke lige komme i tanke om en film der er flottere filmen... under alle omstændigheder ligger den i hvert fald i toppen! :-)
#125: Men pointen er jo netop, at alt ikke kan være relativt, for så er relativitet i sig selv relativt, og hvis det er tilfældet, er udsagnet "alt er relativt" (som sagt) relativt, og så er det samtidig sandt, at alt IKKE er relativt - stillet over for hinanden giver udsagnene "alt er relativt" og "alt er ikke relativt" altså et paradoks (med mindre man tyer til kaosteorier - all hail Discordia!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fik lige set Love Actually igen igår... Synes faktisk den er utroligt morsom - også selvom Hugh Grant er med i den! :-) Brød mig ellers ikke om Notting Hill og Bridget Jones' Diary, selvom jeg nu synes at Four Weddings er ganske ok...
Nå, men jeg er i hvert fald helt flad af grin over den film pga. den afdankede rock-musiker der genindspiller 'Love is all around us' med teksten 'Christmas' all around us' - fantastisk selv-ironi! :-) Og scenen med englands premierminister der danser ned ad trapperne til Jump med Pointer Sisters er også super god underholdning! :-) Selvom I ikke er til 'tøsefilm', så vil jeg nu alligevel anbefale Love Actually som en super sjov film...
#127, jeg synes lige at jeg vil tilføje det absolute tøselement til den film, den er hamrende romantisk, og jeg mener det som en god ting. Helt sikkert en seværdig film.
Thirteen Days: En ufattelig god og troværdig film om de tretten dage hvor verden virkelig stod i gødning til knæene. Flot at man har lavet et politisk drama så spændende og intenst. Men på den anden side har de også haft stoffet til en god film. -
#121 nakalay 21 år siden
#122 chronaden 21 år siden
#123 filmz-yoshimura 21 år siden
#124 McPeter 21 år siden
#125 nakalay 21 år siden
#126 filmz-yoshimura 21 år siden
#127 McPeter 21 år siden
Brød mig ellers ikke om Notting Hill og Bridget Jones' Diary, selvom jeg nu synes at Four Weddings er ganske ok...
Nå, men jeg er i hvert fald helt flad af grin over den film pga. den afdankede rock-musiker der genindspiller 'Love is all around us' med teksten 'Christmas' all around us' - fantastisk selv-ironi! :-) Og scenen med englands premierminister der danser ned ad trapperne til Jump med Pointer Sisters er også super god underholdning! :-)
Selvom I ikke er til 'tøsefilm', så vil jeg nu alligevel anbefale Love Actually som en super sjov film...
#128 ks 21 år siden
#129 dyg 21 år siden
#130 bobber 21 år siden
-