Uhh Rambo er nok en af min top 5 brainless action flicks fra 00'erne. 80'er smadder af den bedste slags. :)
jeg var desværre en smule skuffet :( synes ikke action scenerne var så vellavet som jeg havde håbet på, og det endelige slag var efter min mening skuffende. samtidig blev John Rambo som karakter aldrig for alvor interessant i denne film. æv æv, men sådan er det jo. Filmen er dog heller ikke helt skidt, nærmere middelmådig så jeg ender på 5/10.
Nu vil jeg se Le Temps du Loup (aka Time of the Wolf) af Michael Haneke!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Jeg havde fuldstændig en anden oplevelse med Rambo end du, og det du kritiserer den for, ville jeg flytte over på Expendables i stedet. Jeg kunne godt lide den med, at Rambo nærmest springer ud af skabet som en sadist: "You didn't kill for your country. You killed for yourself" og den grafiske vold er meget sigende. Fed no-brainer underholdning.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#2261 evermind 14 år siden
#2262 filmz-ab 14 år siden
Tror jeg følger dig og napper selv en af mine yndlings actionfilm, fra de gode tider og gode minder fra 90'erne. Selvfølgelig Woo's ballet, Face Off.
#2263 Åkepool 14 år siden
Zooey Deschanel.
#2264 filmz-Is 14 år siden
#2265 filmz-ab 14 år siden
#2266 Bobby Singer 14 år siden
Uhh Rambo er nok en af min top 5 brainless action flicks fra 00'erne. 80'er smadder af den bedste slags. :)
#2267 wimmie 14 år siden
#2268 Twister 14 år siden
jeg var desværre en smule skuffet :( synes ikke action scenerne var så vellavet som jeg havde håbet på, og det endelige slag var efter min mening skuffende. samtidig blev John Rambo som karakter aldrig for alvor interessant i denne film. æv æv, men sådan er det jo.
Filmen er dog heller ikke helt skidt, nærmere middelmådig så jeg ender på 5/10.
Nu vil jeg se Le Temps du Loup (aka Time of the Wolf) af Michael Haneke!
#2269 filmz-Is 14 år siden
#2270 filmz-ab 14 år siden
Jeg havde fuldstændig en anden oplevelse med Rambo end du, og det du kritiserer den for, ville jeg flytte over på Expendables i stedet. Jeg kunne godt lide den med, at Rambo nærmest springer ud af skabet som en sadist: "You didn't kill for your country. You killed for yourself" og den grafiske vold er meget sigende. Fed no-brainer underholdning.