Gravatar

#2361 RFriis 14 år siden

#2360 - En fremragende film, som jeg snart må få genset. Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den. :)
Gravatar

#2362 Twister 14 år siden

Nu vil jeg se Dear Wendy af Thomas Vinterberg
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2363 evermind 14 år siden

StageFright: Aquarius af Michele Soavi
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2364 Twister 14 år siden

Amélie af Jean-Pierre Jeunet
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2365 filmz-Is 14 år siden

Blade Runner for fjerde gang. Den har ikke sagt mig det store før, men nu er det Final Cut, så mon ikke jeg kommer til at se det store lys denne gang :)
Gravatar

#2366 filmz-ab 14 år siden

Tror ikke den version vil hjælpe meget på oplevelsen. Jeg har også set den tre gange, uden held :-) Jeg kan ihvertfald ikke tvinge mig til at lide den, og flere chancer får den nok næppe. Den film keder mig.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2367 filmz-Is 14 år siden

Jeg synes faktisk meget mere om Blade Runner efter fjerde omgang, og jeg tvivler på at det er Final Cut udgaven der er årsagen til dette. Først og fremmest er Blade Runner en uhyre kompleks og dyb film, hvor tunge og vedkommende temaer er det centrale frem alt andet. Det er det poetiske og filosofiske der bærer filmen, og det havde jeg svært ved at indse og fortolke de første par gange jeg så den. Det er stadig en film jeg personligt har svært ved at forstå og sætte ord på, men en ting er sikkert, og det er at den er blevet bedre for hver gang, men er stadig langt fra min favorit Ridley Scott-film.
Gravatar

#2368 filmz-Utyske 14 år siden

#2366 -

Og vi ved jo alle, at du er helt forkert på den. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2369 MOVIE1000 14 år siden

#2366 AMEN TO THAT!!! :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2370 Yoda 14 år siden

I aften står den på følgende:

Et skud The Blind Side toppet af med Solomon Kane.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: