Gravatar

#5051 Kruse 14 år siden

:P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5052 Riqon 14 år siden

evermind (5050) skrev:
Tving mig nu ikke til at hive din mor ind i det ... :)

Ja, hun er i hvert fald ikke overvurderet! *Grrr*

:P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5053 Batsy 14 år siden

Evermind send den her til Kruse så tror jeg han forstår hvem vindern er!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5054 evermind 14 år siden

[url= Kruse[/url] ... Og din mor! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5055 Batsy 14 år siden

5054# YAY, i feel honoroed! B')
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5056 Twister 14 år siden

hmmm, skal jeg se George Millers Mad Max eller Spike Jonzes Adaptation før jeg går i seng?

Mad Max har jeg gerne ville have givet et gensyn gennem et godt stykke tid efterhånden og har egentlig også rimelig meget lyst til at se den lige nu. På den anden side har jeg lige set Being John Malkovich som jeg fandt ret så fremragende og synes at adaptation ser meget interessant ud.

What to choose, what to choose???
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5057 Antlion 14 år siden

"Adaptation" selvfølgelig. :)
Gravatar

#5058 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5035 Begge film er pisseringe, men The Last Stand er virkelig fornærmende dårlig, hvor Wolverine-filmen trods alt havde sine ufrivilligt komiske øjeblikke... det er meget som at vælge imellem Batman & Robin og Batman Forever, hvor de fleste også holder med Batman Forever, men Batman & Robin er jo egentlig meget sjov, når det kommer til stykket.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5059 Kruse 14 år siden

#5058: Jeg tænkte nok at det var sådan du så på det, selvom at jeg dog selv ikke følte at der var noget af grine af over X-Men Origins: Wolverine(Ud over mig selv, som havde købt det skidt) :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5060 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5059 Haha, så forstår jeg pludselig også din vægtning af filmene bedre =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: