Gravatar

#5061 Kruse 14 år siden

Dogville
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5062 Benway 14 år siden

Dennis Potters "Lipstick on Your Collar"-serie. Jeg er nået til afsnit 4, og har indtil videre været ualmindelig godt underholdt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5063 Twister 14 år siden

Antlion (5057) skrev:
"Adaptation" selvfølgelig. :)

den ser jeg så nu, da jeg endte med at se Mad Max igår :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5064 Twister 14 år siden

Jeg giver mig i kast med Pasolinis Porcile.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5065 Thomsen 14 år siden

Satser på at lokke kæresten til at se Cropsey i aften. Har bildt hende ind, det er en dokumentar. Det er kun delvist sandt. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5066 Waldca 14 år siden

Hvad syntes du så om den? tralala
Gravatar

#5067 Bony 14 år siden

Jeg har de sidste to dage gået og haft en ekstrem lyst til at se Blade Runner igen, men har ikke rigtigt følt, at jeg havde tiden til det da jeg er kommet lidt sent hjem hver aften. Nu her til aften havde jeg så fjerneren kørende med Discovery HD Showcase i baggrunden og der er vist et eller andet program med muligheden for, at lave robotter med menneskelige egenskaber og evnen til at kunne tænke som mennesket (eller noget i den dur). Men det må da næsten være et tegn fra "guderne", så nu har jeg lavet en skål popcorn og er på vej i biografen. :)

Det bliver freaking fucking awesome!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5068 Bruce 14 år siden

Winter is coming! Så lillepigen og jeg smutter ned i kælderen og pakker os varmt ind!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5069 Batsy 14 år siden

X-Men 1-3 B)

Må se at få købt Orgins; Wolverine en dag!

5068# Årg ha, jeg misunder din datter lige nu 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5070 Antlion 14 år siden

#5064:

Er det din første Pasolini-film? Eller var det dig, der (begejstret) så mesterværket "Il Vangelo secondo Matteo" forleden? :)

"Porcile" er velsagtens hans mest komplekse film, hvor den den irrationelle fristelse og myten skildres på abstrakt vis. Kannibalisme og sodomi: Den har meget mere tilfældes med "Salò" end "Il Vangelo...". Interessant, men næsten for abstrakt...

Skriv ny kommentar: